coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وان پلاس ایس 3 پرو در سه پیکربندی مختلف وارد بازار می‌شود [+ نسخه ویژه Collector Edition با بدنه سرامیکی]

وان پلاس ایس 3 پرو به زودی با مشخصات درجه یک و برجسته در سه پیکربندی مختلف وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این یک نسخه ویژه از این گوشی با بدنه سرامیکی سفید وجود خواهد داشت.

اکنون که جشنواره خرید 618 (18 ژوئن) چین تقریبا به پایان رسیده، انتظار می‌رود که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به زودی از محصولات جدید خود در بازار داخلی چین رونمایی کنند. گزارش‌های پیشین، زمان عرضه گوشی OnePlus Ace 3 Pro در چین را برای ماه جولای پیش‌بینی کرده بودند. علاوه بر این، به لطف این گزارش‌ها تقریبا از تمام مشخصات وان پلاس Ace 3 Pro آگاه هستیم. امروز نیز افشاگری به نام Experience More، اطلاعات مربوط به پیکربندی‌های مختلف این دستگاه را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو

طبق گفته‌های Experience More، وان پلاس Ace 3 پرو در سه گزینه با ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم/ ۱ ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. این افشاگر مدعی شده که یک نسخه Collector’s Edition نیز وجود خواهد داشت که با بدنه سرامیکی سفید در دو گزینه با 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 24 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وان پلاس ایس 3 پرو
OnePlus Ace 3 Pro

انتظار می‌رود که نسخه معمولی OnePlus Ace 3 Pro در رنگ‌های سبز و مشکی در بازار موجود شود. گفته می‌شود که رنگ سبز دارای روکش چرم گیاهی و رنگ مشکی دارای پنل شیشه‌ای مات خواهد بود.

قیمت وان پلاس Ace 3 Pro برای نسخه پایه به احتمال زیاد برابر 2999 یوان (معادل 415 دلار) خواهد بود. این در حالی است که بالاترین مدل این گوشی حدودا 4000 یوان (معادل 550 دلار) قیمت خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش‌های دیگر، OnePlus Ace 3 Pro دارای یک پنل 6.78 اینچی اولد با لبه‌های خمیده، وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این گوشی در بخش سخت افزار به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد و از یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی انرژی خواهد گرفت. سیستم دوربین این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-800) به همراه دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس ایس 3 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر