coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد [+ جدول پرداخت]

پرداخت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از امروز آغاز می‌شود. براین اساس، جدول واریزی مابه‌التفاوت به همراه تاریخ واریز نیز منتشر شده است.

به تازگی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی واریز و گفته شده بود که مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه نیز به زودی پرداخت خوهد شد. حال طبق خبرهای رسمی، از امروز شنبه، 2 تیرماه 1402 واریز مبلغ مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی آغاز و تا 7 تیرماه ادامه خواهد داشت. ضمناً جدول تاریخ واریز تفاوت افزایش مستمری فروردین‌ماه سال 1403 نیز براساس حروف الفبا و سازمانی منتشر شده است.

حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از فروردین‌ماه 1403 به میزان 35 درصد افزایش یافته است. در این بین برخی حقوق‌بگیران این سازمان نیز وجود دارند که 22 درصد + 650 هزار تومان به حقوقشان افزوده شده و همراه با حقوق اردیبهشت و خرداد واریز می‌شود.

مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شد

فرایند پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی مطابق با جدول واریزی براساس حروف الفبا از امروز شنبه، 2 خرداد 1403 آغاز و تا 7 خردادماه ادامه خوهد داشت.

لازم به ذکر است افزایش سالیانه حقوق مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ساله، پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالیانه از سوی هیأت ‌وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه اجرایی شده است.

پیش‌تر حقوق اردیبهشت و خرداماه 1403 بازنشستگان تأمین اجتماعی واریز و مقرر شد که پس از واریز حقوق خردادماه، بلافاصله مبلغ مابه‌التفاوت حقوق نیز به حساب این افراد واریز شود. تاریخی واریزی مطابق با جدول زیر است:

مابه التفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت شد

طبق گفته صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 از فروردین‌ماه اعمال و بازنشستگان سایر سطوح این سازمان که افزایشی معادل 22 درصد + 650 هزار تومان داشته، مابه‌التفاوت حقوقشان همراه با حقوق اردیبهشت و خرداد واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر