coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه جدید Realme P1 Pro 5G با 12 گیگابایت رم در هند معرفی شد

شرکت Realme در ماه آوریل امسال گوشی P1 Pro 5G خود را در هند معرفی کرد. نسخه جدید Realme P1 Pro 5G در دو نسخه با رم و حافظه داخلی 8GB ،128GB و 8GB،256GB عرضه شده بود. حالا برند Realme از نسخه جدیدی از این گوشی با رم بالاتر رونمایی کرده است.این نسخه جدید که به‌عنوان مدل برتر عرضه می‌شود، رم بیشتری خواهد داشت اما حافظه داخلی آن تغییری نکرده است. این تغییر به کاربران این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات نسخه جدید Realme P1 Pro 5G

گوشی ریلمی P1 Pro 5G اکنون با نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایت همراه است و با قیمت 22,999 روپیه به فروش می‌رسد. فروش این نسخه از تاریخ 26 ژوئن از طریق وب‌سایت رسمی شرکت و فروشگاه آنلاین Flipkart آغاز خواهد شد. همچنین این نسخه در دو رنگ Parrot Blue و Phoenix Red در دسترس خواهد بود.

 مشخصات فنی گوشی P1 Pro 5G

به‌جز افزایش رم، سایر مشخصات فنی گوشی Realme P1 Pro 5G بدون تغییر باقی مانده‌اند. این گوشی صفحه نمایشی 6.7 اینچی AMOLED منحنی با وضوح FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. ماژول دوربین پشتی دایره‌ای این گوشی شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-600 با قابلیت OIS و یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی است.

مشخصات نسخه جدید Realme P1 Pro 5G
مشخصات نسخه جدید Realme P1 Pro 5G

دوربین جلویی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی است. درون این گوشی پردازنده Snapdragon 6 Gen 1 قرار دارد و با یک باتری 5,000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 45 واتی همراه می‌شود. این دستگاه جدید ریلمی همچنین دارای سیستم خنک‌کننده VC برای دفع حرارت است؛ خصیصه‌ای که کمتر در بهترین گوشی های میان رده 2024 دیده می‌شود

سایر ویژگی‌های گوشی Realme P1 Pro 5G شامل تکنولوژی لمس باران و حرکات هوایی است. این گوشی با سیستم عامل Android 14 عرضه می‌شود و به‌روزرسانی‌های دو نسخه‌ای سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر