coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی پیش از عرضه رسمی فاش شد [بازار هند و اروپا]

قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی در بازار هند و همچنین بازارهای اروپایی پیش از عرضه رسمی فاش شده است. تا زمان معرفی این گوشی تنها چند ساعت باقی مانده است.

وان پلاس قصد دارد که از گوشی هوشمند جدید خود یعنی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در تاریخ 24 ژوئن در کشور هند و سایر بازارهای جهانی رونمایی کند. وان پلاس قبلا بسیاری از مشخصات این گوشی را اعلام کرده و سایر مشخصات نیز به لطف افشاگران به بیرون درز پیدا کرده‌اند. اکنون، افشاگری به نام Yogesh Brar اطلاعاتی را درباره قیمت این گوشی هوشمند در  بازار هند فاش کرده است. از سوی دیگر، اطلاعات موجود در یک خرده‌فروشی فرانسوی، قیمت مدل 256 گیگابایتی این گوشی در منطقه یورو را افشا کرده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی در هند و اروپا

بر اساس آنچه که در اسکرین‌شات‌های گرفته شده از آمازون و به اشتراک گذاشته شده توسط Yogesh Brar دیده می‌شود، گوشی وان پلاس Nord CE 4 Lite 5G با قیمت ۱۹۹۹۹ روپیه به بازار هند عرضه خواهد شد. یعنی همان قیمتی که این برند برای نسل قبلی این گوشی یعنی Nord CE 3 Lite 5G نیز در نظر گرفته بود.

قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی

علاوه بر این، به احتمال زیاد، در روزهای ابتدایی معرفی، خریداران شامل یک‌سری تخفیف‌های اختصاصی برای کاهش قیمت دستگاه می‌شوند. از سوی دیگر، یک خرده‌فروش فرانسوی به نام MediaMarkt نسخه 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند را با قیمت 329 یورو در وب‌سایت خود فهرست کرده است.

مشخصات وان پلاس Nord CE 4 Lite فایوجی

گفته می‌شود که طراحی وان پلاس نورد CE 4 Lite 5G بسیار مشابه اوپو K12x خواهد بود. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD)، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2100 نیت به همراه تنظیمات دوگانه بلندگوی استریو برخوردار خواهد بود.

قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی
OnePlus Nord CE 4 Lite 5G

برای تصویربرداری در پنل پشت این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی LYT-600) با لرزش‌گیر OIS به همراه یک لنز ثانویه (احتمالا لنز پرتره 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 ) وجود خواهد داشت. در پنل جلویی نیز به احتمال زیاد یک دوربین 16 مگاپیسکلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد.

یکی از مشخصه‌های این دستگاه که باعث ناامیدی کاربران شده، بهره‌گیری از پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام برای انجام وظایف پردازشی است. همان‌طور که می‌دانید تراشه Snapdragon 695 کوالکام در سال 2021 معرفی شده و قبلا در مدل‌های Nord CE 3 Lite 5G و همچنین Nord CE 2 Lite 5G به کار گرفته شده است. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 واتی و شارژ معکوس 5 واتی خواهد بود. جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی به زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت وان پلاس نورد CE 4 لایت فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر