coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیکو 13 (iQOO 13) به صفحه نمایش BOE و بدنه بادوام مجهز خواهد شد

برند iQOO به زودی و تا پایان سال جاری از سه گوشی جدید در بازار چین رونمایی خواهد کرد. حال، پیش از عرضه رسمی، مشخصات کلیدی آیکو 13 فاش شده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که iQOO در ماه‌های باقی مانده از سال جاری قصد دارد سه گوشی هوشمند را روانه بازار چین کند. این سه گوشی iQOO Neo 9S Pro+ ،iQOO Z9 Turbo+ و iQOO 13 نام خواهند داشت. گفته می‌شود که چیپست به کار رفته در این سه دستگاه به ترتیب اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، دایمنسیتی 9300 پلاس و اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود. اکنون، افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از سایر مشخصات آیکو 13 پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی آیکو 13 (iQOO 13)

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، گوشی آیکو 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و صفحه نمایش LTPO از سری X BOE با وضوح 2K و نرخ نوسازی 144 هرتز به بازار عرضه خواهد شد.

آیکو 13

محض یادآوری، نسل قبلی این گوشی یعنی iQOO 12 به صفحه نمایش Visionox مجهز شده است. با این حال در پنل جلویی iQOO 13 یک نمایشگر بزرگ با طراحی مسطح و حاشیه‌های باریک وجود خواهد داشت و این مسئله نوید یک تجربه بصری بی‌نظیر را می‌دهد. علاوه بر این، این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای خواهد بود.

وقتی صحبت از کیفیت و دوام ساخت به میان بیاید، iQOO 13 با قاب وسط فلزی و پشتی شیشه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. علاوه بر این، این گوشی از استاندارد بالایی برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار خواهد بود و این مشخصه آن را به انتخابی مطمئن برای محیط‌های مختلف با شرایط آب‌وهوایی متفاوت تبدیل خواهد کرد. این افشاگر در ادامه مدعی شده که در طراحی آیکو 13 برخی از عناصر کلاسیک از نسل قبلی حفظ خواهد شد.

همچنین او اظهار داشته که چین به طور آزمایشی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه iQOO 13 در اکتبر سال جاری است. گزارش‌های دیگری نیز منتشر شده که از حذف شدن مدل پرو (iQOO 13 Pro) در سری جدید آیکو خبر می‌دهند.

آیکو 13

گفته می‌شود که منبع تغذیه iQOO 13 یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. با این حال، DCS ادعا کرده که iQOO 13 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

شایعات دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد در تنظیمات دوربین پشتی iQOO 13 یک دوربین تله فوتو پریسکوپ با زوم 3 برابری وجود خواهد داشت. همچنین، برای لرزش به هنگام بازی، ممکن است که این دستگاه به موتور لرزش AAC ESA1016 مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آیکو 13 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر