coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اولین گوشی هوشمند گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی در چین رونمایی شد

نوبیا، شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، قصد دارد ماه آینده اولین گوشی هوشمند گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی خود را معرفی کند. طبق اطلاعات منتشر شده در ویبو این شرکت در تاریخ 3 ژوئیه (12 تیر) دو مدل جدید از سری Red Magic 9s را روانه بازار خواهد کرد.این دو مدل با نام‌های Red Magic 9s Pro و Red Magic 9s Pro+، به عنوان بخشی از سری 9 معرفی می‌شوند. انتظار می‌رود که این سری جدید ابتدا در چین عرضه شود و سپس تا پایان سال به بازارهای جهانی راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


مشخصات احتمالی اولین گوشی هوشمند گیمینگ

اطلاعات دقیقی درباره جزئیات فنی این گوشی‌ها هنوز منتشر نشده، اما احتمال می‌رود که هر دو مدل از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز باشند که به‌طور ویژه برای گیمینگ بهینه‌سازی شده است. یکی از شعارهای تبلیغاتی این سری جدید “قدرت‌بخشی با هوش مصنوعی، رقابت کامل” است که به نظر می‌رسد تاکید بر ویژگی‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها دارد.

انتظار می‌رود که مشخصات فنی این مدل‌ها مشابه با سری Red Magic 9 باشد. این شامل دوربین‌های زیر نمایشگر، شارژ سریع (165 وات)، باتری‌های بزرگ (5500 و 6500 میلی‌آمپر ساعت) و نمایشگرهای AMOLED با اندازه 6.78 اینچ می‌شود.

اولین گوشی هوشمند گیمینگ مجهز به هوش مصنوعی در چین رونمایی شد
اولین گوشی هوشمند گیمینگ

در نهایت، احتمالاً پیکربندی دوربین‌ها نیز از سری 9 به ارث برده شود. این یعنی استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی زیر نمایشگر نیز احتمالاً همان تکنولوژی مورد استفاده در سری 9 خواهد بود، هرچند ممکن است بهبودهایی نیز در آن مشاهده شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر