coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویوو پد 3 (Vivo Pad 3) در سه رنگ جذاب و دیدنی به زودی وارد بازار می‌شود

تبلت ویوو پد 3 در رنگ‌بندی سه‌گانه و چهار پیکربندی مختلف با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به زودی وارد بازار چین خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت ویوو در ماه مارس، از تبلت Vivo Pad 3 Pro خود با چیپست دایمنسیتی 9300 مدیاتک در چین رونمایی کرد. اکنون، این برند در سکوت خبری، یک تبلت جدید را با نام Vivo Pad 3 در وب‌سایت رسمی خود فهرست کرده است. طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت، پیش فروش این تبلت از تاریخ 28 ژوئن آغاز خواهد شد. همچنین در وب‌سایت به پیکربندی‌های مختلف و رنگبندی این تبلت اشاره شده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی تبلت ویوو پد 3

لیست رسمی ویوو Pad 3 نشان می‌دهد که این تبلت در چهار نسخه با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد. این تبلت در سه رنگ چشم‌نواز آبی، بنفش و خاکستری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ویوو پد 3
Vivo Pad 3

ویوو هنوز از سایر مشخصات ویوو Pad 3 حرفی به میان نیاورده، با این حال، به نظر می‌رسد که این تبلت یک نسخه تغییر نام یافته از iQOO Pad 2 است که در ماه می در چین معرفی شد. بنابراین در ادامه بخشی از مشخصات احتمالی این تبلت را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات ویوو پد 3

Vivo Pad 3 به احتمال زیاد دارای یک صفحه نمایش 12.05 اینچی LCD با وضوح 2.8K، نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت خواهد بود. در بخش سخت افزار این تبلت از چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام با رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 3.1 / UFS 4.0 و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی استفاده خواهد شد.

ویوو پد 3
Vivo Pad 3

این تبلت ممکن است که با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED وارد بازار شود. از دیگر مشخصات احتمالی Vivo Pad 3 می‌توان به سیستم بلندگو شش‌گانه، سیستم خنک‌کننده سه بعدی VC، وای‌فای 6، بلوتوث 5.4، پورت USB-C (USB 3.2 Gen 1) و رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت جدید ویوو یعنی ویوو پد 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر