coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اطلاعات نهایی گلکسی واچ 7 سامسونگ فاش شد؛ قیمت بالاتر، حسگرهای جدید و تاریخ عرضه

پیش از رونمایی رسمی که ماه آینده انجام خواهد شد، اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 7 سامسونگ در یک لیست فروش آنلاین منتشر شده که جزئیات مهمی از جمله تراشه 3 نانومتری و به‌روزرسانی‌های دیگر را تأیید می‌کنند.به گزارش PassionateGeekz، سایت آمازون کانادا نسخه 40 میلی‌متری بلوتوثی گلکسی واچ 7 سامسونگ را با قیمت 358.55 دلار فهرست کرده است. این در حالی است که قیمت نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 6، 289 دلار بود. از طرفی چون این لیست اولیه محصوب می‌شود، نمی‌توان با قطعیت گفت که این قیمت نهایی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


گلکسی واچ 7 سامسونگ به تراشه 3 نانومتری مجهز است

در این لیست آمده که این ساعت هوشمند در تاریخ 10 ژوئن 2024 عرضه خواهد شد. این تاریخ با شایعات قبلی مبنی بر برگزاری رویداد بعدی Unpacked سامسونگ در همان روز همخوانی دارد.

لیست مذکور برخی از جزئیات کلیدی را نیز تأیید می‌کند. از جمله استفاده از تراشه 3 نانومتری که بهبود کارایی و بهره‌وری انرژی را به همراه خواهد داشت. همچنین به حسگر “BioActive Sensor 2” اشاره شده که مجموعه حسگرهای به‌روزشده برای سلامتی است، هرچند هنوز مشخص نیست چه بهبودهایی در این زمینه وجود دارد.

گلکسی واچ 7 سامسونگ
گلکسی واچ 7 سامسونگ از هوش مصنوعی برای برنامه‌ریزی استفاده می‌کند

علاوه بر این، اشاره شده که از هوش مصنوعی نیز به شکل گسترده‌ای استفاده خواهد شد و هوش مصنوعی برای خواب، تمرینات ورزشی و ارتباطات برنامه‌ریزی خواهد کرد.

بعلاوه اینکه کاربر می‌تواند با کمک هوش مصنوعی گلکسی کلمات و لحن مناسب را برای پاسخ‌دهی به پیام‌ها انتخاب و استفاده کند.

گفتنی‌است سامسونگ اولین بار ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Wear OS 5 و One UI 6 Watch معرفی کرده است که هم‌اکنون در نسخه بتا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر