coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی S24+ سامسونگ اندروید 15 و One UI 7 را دریافت می‌کند

گلکسی S24+ سامسونگ با سیستم عامل و رابط کاربری جدید،ذدر پایگاه داده بنچمارک ظاهر شد. به نظر می‌رسد غول فناوری کره ای در توسعه اندروید 15 و One UI 7 موفق شده است.

تقریبا همه می‌دانند که سامسونگ در تلاش است تا نسخه اندروید 15 و رابط کاربری One UI به یکی از دستگاه های سری گلکسی اس 24 برساند اما مشاهده گلکسی S24+ سامسونگ در بنچمارک آن هم با نسخه بعدی اندروید و رابط کاربری جدید بیانگر آن است که سامسونگ ممکن است به یک نقطه عطف مهم در فرآیند توسعه دست یافته باشد.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:

اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7 در حال توسعه است

البته مشاهدات جدید به این معنی نیست که به روزرسانی‌های جدید سریعا عرضه خواهند شد. هنوز One UI 6.1.1 از راه نرسیده. همانطور که می‌دانید چند روز دیگر در رویداد بعدی سامسونگ، گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6 با رابط کاربری One UI 6.1.1 رونمایی خواهند شد. بعد از گوشی‌های تاشو تازه نوبت به سایر گوشی‌های هوشمند تاشو می‌رسد تا به روزرسانی جدید را دریافت کنند.

بنابراین هنوز تا عرضه اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7 زمان زیادی باقی مانده است. وجود گلکسی ای‌آی باعث شد که سامسونگ به زمان بیشتری برای عرضهOne UI 6.1  به دستگاه‌های قدیمی‌تر نیاز داشته باشد. از آنجایی که انتظار می‌رود One UI 6.1.1 و One UI 7 ویژگی‌های جدید Galaxy AI را به همراه داشته باشند، ممکن است این فرآیند طولانی‌تر هم بشود.

به هرحال همه این گفته‌ها فعلا در حد حدس و گمان است و باید دید سامسونگ در ادامه چه می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر