coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طرح فروش نقدی اسکای ول ET5 با تحویل فوری [+ شرایط و قیمت]

شرکت نبکا طرح فروش نقدی اسکای ول ET5 را با تحویل فوری اعلام کرد. متقاضیان باید توجه داشته باشند که تعداد این خودرو برای عرضه بسیار محدود است.

طرح فروش نقدی اسکای ول ET5 توسط شرکت نبکا ویژه متقاضیانی که علاقه به مالکیت یک خودرو برقی دارند اعلام شد. اسکای ول ET5 اولین خودرو برقی تولید داخل بود که با همکاری شرکت کرمان موتور و گروه صنعتی مپنا ساخته شد. این خودرو تماماً برقی است و برای شارژ آن به شارژرهای برقی دیواری مخصوص نیاز است که توسط مپنا ساخته و ارائه می‌شود.

گفتنی‌ست که شرکت نبکا یک سوپرایز برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته است که شاید افراد زیادی را ترغیب به خرید این خودرو کند. جزئیات شرایط فروش اسکای ول ET5 را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.


بیشتر بخوانید:


جزئیات طرح فروش نقدی اسکای ول ET5

براساس اطلاعات مندرج در بخشنامه فروش اسکای ول ET5 ، ثبت‌نام برای این خودرو از روز گذشته دوشنبه، 18 تیرماه 1403 آغاز شده است. این خودرو همانطور که گفتیم با موعد تحویل فوری به خریداران تحویل داده می‌شود. قیمت اسکای ول ET5 نیز 2 میلیاردو 123 میلیون و 390 هزار تومان است.

اما می‌رسیم به سوپرایز شرکت بنکا؛ این شرکت اعلام کرده است که به خریداران این خودرو در طرح پیش‌رو یک عدد شارژر دیواری خانگی و یک شارژر پرتابل هدیه می‌دهد.

ضمناً رنگ‌های ارائه شده اسکای ول ET5 در این طرح فروش خاکستری دودی متالیک و سرمه‌ای متالیک است. ضمناً موعد تحویل اسکای ول ET5 بنابر اطلاعیه 15 روزه است.

جزئیات طرح فروش نقدی اسکای ول ET5

متقاضیانی که قصد خرید این خودرو را دارند می‌توانند به سایت فروش محصولات نبکا به آدرس اینترنتی https://customer.nebkaev.ir/ مراجعه کنند. ضمناً این سومین طرح فروش اسکای ول ET5 است و طرح فروش اول در بهمن 1402 و دومین طرح، اسفند 1402 بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش خودرو برقی ایرانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر