coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تماس تصویری بدون اینترنت در راه اپراتورها ؛ وزیر ارتباطات خبر داد

وزیر ارتباطات به تازگی خبر داده است که تماس تصویری بدون اینترنت در راه اپراتورها قرار دارد. با این خبر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی داریا برای همه گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند داریا که چندی پیش به بازار موبایل داخل شد، یک ویژگی بسیار هیجان‌انگیز داشت. این گوشی از قابلیت تماس تصویری بدون اینترنت بهره می‌برد که شاید خیلی‌ها را برای خرید آن ترغیب کند. البته که این تنها قابلیت این گوشی نیست و اولین گوشی هوشمند ایرانی پر از قابلیت‌های به‌روز و عالی است. حال طبق خبری که زارع‌پور در ویراستی فاش کرده، این قابلیت به‌زودی در تمامی اپراتورهای کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. ضمناً زین‌پس تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: وضعیت اینترنت در دور دوم کنکور 1403 مشخص شد؛ اینترنت قطع می‌شود؟

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایران

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت که  زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی قابلیت تمایش تصویری بدون اینترنت در سال 1401 ایجاد شده است. وی به طور کامل چنین نوشت:

«در سال۱۴۰۱ برای اولین بار، زیرساخت‌های فنی و حقوقی لازم برای «تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE)» در اپراتورهای اصلی راه‌اندازی شد. این امکان در برخی از گوشی‌های موجود در بازار فعال شده و در حال رایزنی با سایر تولیدکنندگان گوشی‌ برای فعال کردن این قابلیت هستیم.»

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایران

وی همچنین ضمن اشاره به قابلیت تماس نصویری در پیام‌رسان‌های ایرنی، به آماری از تماس‌های تصویری گرفته شده توسط زائرین حج و زیارت پرداخت و گفت: «با فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز پیام‌رسان‌های داخلی،‌ میلیونها تماس تصویری از طریق آنها انجام می‌شود که با این گستردگی تا پیش از این دولت وجود نداشت. در ایام حج و اربعین گذشته بیش از 20 میلیون تماس زائرین ازطریق این سکوها انجام شد.
ایتا هم اسفندماه راه‌اندازی کرد»

تماس تصویری بدون اینترنت به زودی در اپراتورهای ایران

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ویژگی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر