coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با ویژگی‌های Galaxy AI رسما معرفی شدند [+ مشخصات کامل]

در مراسم آنپکد امروز سامسونگ مشخص شد که هدفون‌های گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو این شرکت با ویژگی‌های Galaxy AI عرضه خواهند شد.پیش از این نیز پیش‌بینی می‌شد که ویژگی‌ Galaxy AI در تمامی محصولاتی که سامسونگ قصد معرفی آنها را دارد، وجود داشته باشد. اما کمتر کسی فکرش را می‌کرد که هدفون‌های گلکسی بادز 3 و 3 پرو به این ویژگی جذاب مجهز شوند.

شرکت سامسونگ که پیشرو در بسیاری از فناوری‌های حال حاضر است، مجموعه ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی را در بروزرسانی One UI 6.1 به تلفن‌ها و تبلت‌های قدیمی گسترش داد و بنظر می‌رسد تصمیم دارد در روزهای آینده One UI 6 Watch را به ساعت‌های هوشمندش نیز گسترش دهد.


بیشتر بخوانید:


سامسونگ Galaxy AI را به هدفون‌های گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو خود نیز آورده است

امروز مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ برگزار شد و تکلیف بسیاری از محصولاتی که تاکنون برخی از مشخصات آنها فاش شده بود، مشخص شد. هدفون‌های گلکسی بادز 3 و 3 پرو از جمله این محصولات بودند و آنطور که مشخص است، این دو محصول به ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ مجهز هستند.

سامسونگ Galaxy AI را به هدفون‌های گلکسی بادز 3 و 3 پرو خود نیز آورده است
گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو

گلکسی AI چه چیزی برای هدفون‌های سامسونگ دارد؟

ترجمه زنده یا بلادرنگ یکی از قابلیت‌هایی است که با هوش گلکسی می‌توانید در هدفون‌های گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو از آن بهره‌مند شوید. با این ویژگی شما می‌توانید با مخاطب خود اگر به زبان دیگری غیر از زبان شما صحبت می‌کند ارتباط برقرار کنید. چراکه شما یک مترجم سرخود دارید که همه‌جا همراه شما خواهد بود.

برای استفاده از این ویژگی باید در حالی که هدفون‌های Galaxy Buds 3 یا Galaxy Buds 3 Pro روی گوش خود دارید Interpreter را در گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را باز کرده و حالت گوش دادن (Listening) را فعال کنید.

گلکسی AI چه چیزی برای هدفون‌های سامسونگ دارد؟

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی اینکه این قابلیت برای هدفون‌های قدیمی‌تر فعال خواهد شد یا نه در دسترس نیست اما انتظار می‌رود از این شاخصه در دستگاه‌های پرچمدار استفاده شود.

هوش مصنوعی گلکسی قادر است صدای شما را برای برقراری تماس‌های صوتی بهتر بهبود ببخشد. چراکه پایه‌های هدفون‌های سامسونگ به شکلی جدید طراحی شده‌اند تا نسبت به نسل قبلی به لب‌های شما نزدیک‌تر باشند.

نحوه قرارگیری میکروفون‌ها در مدل جدید هدفون‌های بادز گلکسی این امکان را فراهم می‌کند تا صدای شما در هنگام تماس با  کیفیت بهتری ضبط و ارسال شود.

میکروفون‌های Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro از فناوری Super Wideband (SWB) بهره برده که به آنها اجازه می‌دهند صدا را با پهنای باند بسیار وسیع‌تری نسبت به میکروفون‌های مدل‌های قبلی ضبط کنند. پهنای باند وسیع‌تر، وضوح صدای بهتر و در نتیجه کیفیت تماس بهتر را ارائه می‌دهد.

سامسونگ Galaxy AI را به هدفون‌های گلکسی بادز 3 و 3 پرو خود نیز آورده است

با اینحال ممکن است زمانی که آرام صحبت می‌کنید یا صدای زیادی در اطراف وجود دارد (مانند صدای خیابان) میکروفون‌ها صدا را به خوبی ضبط نکنند. اینجاست که گلکسی AI دوباره وارد می‌شود و کیفیت صدا را ارتقا می‌دهد.

گلکسی AI می‌تواند قسمت‌هایی از حرف‌های شما را که میکروفون‌ها قادر به ضبط آن نیستند را بازسازی کرده و به طرف مقابل انتقال دهند تا آنها با وضوح کامل گفته‌های شما را متوجه شوند.

قیمت، تاریخ عرضه و رنگ‌بندی سری Buds3

پیش‌فروش سری بادز 3 سامسونگ در رنگ‌های نقره‌ای و سفید از امروز آغاز می‌شود اما فروش رسمی آن در روز 24 ژوئیه برابر با 4 مرداد 1403 خواهد بود.

گلکسی بادز مدل پرو با قیمت 250 دلار و رنگ وانیلی بادز 3 با قیمت 180 دلار عرضه خواهند شد که در مقایسه با نسخه قبلی یعنی گلکسی بادز 2، با افزایش 30 دلاری همراه هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر