;
coinex

بهترین هدفون های سامسونگ 2024 ؛ راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی سامسونگ

بهترین هدفون های سامسونگ کیفیت صدای بالا، جدیدترین تکنولوژی‌های روز و طراحی شیک را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

قطعاً در جریان هستید که شرکت سامسونگ، به غیر از گوشی، تبلت، تلویزیون و لپ تاپ محصولات صوتی هم تولید می‌کند. ایربادهای این شرکت از جمله محصولات صوتی موفق این برند هستند و برای کاربرانی که سعی دارند در اکوسیستم سامسونگ باقی بمانند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

گلکسی بادز 2 پرو یکی از موفق‌ترین هدفون‌های سامسونگ و جزء بهترین مدل‌هایی است که همین حال می‌توانید بخرید؛ اما اگر به دنبال مدل دیگری با امکانات متفاوت هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین هدفون های سامسونگ آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین هدفون های سامسونگ

با توجه به محبوبیت روزافزون انواع ایربادها، سامسونگ هم در سال 2019 با تولید گلکسی بادز وارد این بازار شد که بدون شک بهترین ایرباد این شرکت در آن زمان بود. از آن زمان تا به امروز، مجموعه تولیدات سامسونگ در این بازار رشد قابل توجهی داشته‌اند. همچنین، کیفیت صدای ایربادهای این شرکت افزایش داشته و مجهز به تکنولوژی‌هایی مثل حذف نویز فعال، حالت محیطی، حالت گیم و غیره شده‌اند.

بهترین هدفون های سامسونگ
بهترین هدفون های سامسونگ

ایربادهای سامسونگ طوری طراحی می‌شوند که با دوام و ضد آب بوده و به راحتی روی گوش قرار بگیرند. به غیر از یک مدل، همه ایربادهای بی سیم سامسونگ طراحی داخل گوشی دارند.

با توجه به محبوبیت این هدفون‌های بی سیم سامسونگ، فهرست بهترین هدفون های سامسونگ 2024 را برای شما آماده کرده‌ایم که عبارتند از:

گلکسی بادز 2 پرو

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: صدای عالی، ANC قوی، طراحی ضد آب و عرق، بسیار راحت، صدای 360 درجه فضایی، کیفیت میکروفون عالی
  • دلایل اجتناب از خرید: ماندگاری شارژ معمولی، مشکلات کنترل‌های لمسی، نیاز به اکولایزر اختصاصی

معرفی بهترین هدفون های سامسونگ را با گلکسی بادز 2 پرو شروع می‌کنیم که ترکیبی از قابلیت‌های نسخه‌های قبلی را با ظاهری جدیدتر دارد که راحتی استفاده از آن را برای همه گوش‌ها افزایش می‌دهد. گلکسی بادز 2 پرو جزء بهترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود. این مدل کاملاً سبک و کوچک و استفاده از آن بسیار راحت است و با داشتن گواهینامه IPX7 جزء قوی‌ترین ایربادهای سامسونگ از نظر مقاومت در برابر عرق و آب محسوب می‌شود.

مشخص نیست که مشکلات قبلی مربوط به حساسیت گوش و پوست در بلندمدت با گلکسی بادز 2 پرو هم تکرار می‌شوند یا خیر اما طراحی این مدل به صورتی است که در بلندمدت گوش را خسته نمی‌کند و تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) هم نسبت به گذشته صداهای بیشتری را مسدود می‌کند. قابلیت‌هایی مثل حالت Ambient و تشخیص صدا هم از جمله تکنولوژی‌های موجود در این مدل هستند.

کیفیت صدای این مدل نسبت به سری قبل پیشرفت قابل توجهی ندارد؛ اما گلکسی بادز 2 پرو نسبت به مدل قبل صدایی واضح‌تری دارد و می‌توانید از تنظیمات اکولایزر اپلیکیشن Galaxy Wearable هم برای تغییر آن استفاده کنید. حتی وضوح صدا برای تماس تلفنی هم بیشتر شده اما باید مراقب کنترل‌های لمسی باشید چون گاهی اوقات بیش از حد حساس هستند.

از جمله قابلیت‌های این مدل که در انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بی سیم سامسونگ نقش داشته، می‌توان به تکنولوژی Dolby Head Tracking اشاره کرد. آپدیت اخیر هم این امکان را برای گوشی‌های سازگار گلکسی فراهم کرده که با استفاده از این ایربادها، صدای 360 درجه را ضبط کنند. لازم به ذکر است که این مدل، اولین ایرباد سامسونگ است که قابلیت پشتیبانی از پخش صدای رزولوشن بالای 24 بیتی را دارد؛ به این شرط که دستگاه و سرویس مورد استفاده شما، از این قابلیت پشتیبانی کنند.

قطعاً همه این فناوری‌ها روی ماندگاری شارژ باتری این ایرباد تأثیر دارند. در صورت فعال بودن تکنولوژی ANC، حداکثر ماندگاری شارژ این ایرباد با هر بار شارژ به 5 ساعت و در صورت غیرفعال بودن ANC به 8 ساعت می‌رسد. قاب شارژ این ایرباد هم از طریق کابل USB-C یا تکنولوژی بی‌سیم شارژ می‌شود. لازم به ذکر است که با 5 دقیقه شارژ این ایرباد از طریق پورت USB، می‌توانید تا یک ساعت از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین هدفون های انکر 2024

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

گلکسی بادز 2

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: صدای قوی، ANC مؤثر، راحتی روی گوش، ماندگاری شارژ خوب، رنگ‌های زیبا
  • دلایل اجتناب از خرید: رتبه IPX2 چندان بالا نیست، کیفیت معمولی میکروفون، کنترل‌های ضعیف

گلکسی بادز 2 به عنوان یکی از بهترین هدفون های سامسونگ نقطه توازن بین راحتی و عملکرد محسوب می‌شود. با توجه به داشتن گواهینامه IPX2، این ایرباد سامسونگ برای ورزش و کارهای سنگین مناسب نیست اما اگر صرفاً در اوقات فراغت از ایرباد استفاده می‌کنید، این مدل با توجه به قیمت مناسب آن، می‌تواند جزء بهترین هدفون های سامسونگ در سال جدید برای شما باشد.

ابعاد کوچکتر گلکسی بادز 2 باعث شده که این مدل راحت‌تر داخل گوش قرار بگیرد و با وجود داشتن درایورهایی متفاوت نسبت به گلکسی بادز 2 پرو، هدف کلی از طراحی آن ارتقای کیفیت صدا بوده؛ در نتیجه این ایرباد سامسونگ صدایی واضح و شفاف دارد و با استفاده از سری‌های سیلیکونی ارایه شده برای آن، می‌توانید صداهای اضافه بیرون را به خوبی مسدود کنید.

ANC و Ambient Sound هم جزء امکانات این مدل هستند. ANC این مدل در سطح گلکسی بادز 2 پرو است اما صدای محیطی این ایرباد سامسونگ نسبت به بادز 2 پرو کمی ضعیف‌تر است. میکروفون این مدل هم عملکرد خوبی دارد، اما در سطح مدل‌های پرو نیست.

در صورت غیرفعال بودن ANC، ماندگاری شارژ این مدل به 7.5 ساعت می‌رسد و در صورت فعال بودن این تکنولوژی، بسته به سطح صدا می‌تواند تا 5 ساعت ماندگاری شارژ داشته باشد. قاب شارژ هم سه ساعت دیگر به این ماندگاری اضافه می‌کند و می‌توانید این قاب را از طریق تکنولوژی بی سیم یا USB-C شارژ کنید. این ایرباد سامسونگ به رنگ‌های سفید، نوک مدادی، زیتونی و بنفش کمرنگ تولید شده و در مجموع با توجه به امکانات و قابلیت‌های ذکر شده، جزء بهترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ محسوب می‌شود.

گلکسی بادز لایو

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: طراحی مناسب انواع سایز گوش، قاب جمع و جور و خوش ساخت، درایورهای 12 میلی‌متری با صدایی قوی، ماندگاری شارژ طولانی، اپلیکیشن همراه بسیار مفید، پشتیبانی از استاندارد شارژ Qi
  • دلایل اجتناب از خرید: ایرادهای کنترل‌های لمسی، ANC نه چندان قوی، محدود بودن بعضی از امکانات به گوشی‌های سامسونگ

معرفی بهترین هندزفری های بی سیم سامسونگ را با گلکسی بادز لایو ادامه می‌دهیم که طراحی لوبیا شکل متفاوت آن نشان دهنده تلاش سامسونگ برای تولید محصولی است که مناسب انواع گوش‌ها باشد. از آنجایی که این ایرباد داخل کانال گوش حالت چسبندگی ندارد، استفاده از آن در طولانی مدت گوش را خسته نمی‌کند.

با وجود طراحی متفاوت، این ایرباد سامسونگ اولین مدلی بود که از ANC پشتیبانی می‌کرد و طراحی نسبتاً باز آن باعث شده که حذف سروصدای محیط برای این ایرباد سخت‌تر باشد. به همین دلیل، عملکرد این مدل برای حذف صداهای اضافه به اندازه گلکسی بادز 2 پرو قوی نیست.

سامسونگ برای گلکسی بادز لایو از درایورهای 12 میلی‌متری استفاده کرده و همین اقدام باعث ایجاد صدایی شفاف و بیسی قوی‌تر از انتظار شده است. امکان تنظیم صدای این ایرباد هم با استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearable وجود دارد. از نظر کیفیت تماس هم این ایرباد عملکرد خوبی دارد و تماس گیرنده می‌تواند صدای شما را به خوبی بشنود. با وجود این امکانات، گلکسی بادز لایو یکی از ارزانترین هدفون های سامسونگ محسوب می‌شود.

ماندگاری شارژ گلکسی بادز لایو در صورت فعال بودن ANC به 6 ساعت و در صورت غیرفعال بودن آن به 8 ساعت می‌رسد. قاب شارژ این ایرباد، بسیار کوچک است و از قابلیت شارژ بی سیم و USB-C هم پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های این ایرباد سامسونگ هم بسیار زیبا هستند، به خصوص رنگ برنز؛ اما می‌توانید مدل سفید و مشکی آن را هم انتخاب کنید. در مجموع، این قابلیت‌ها گلکسی بادز لایو را تبدیل به یکی از بهترین هدفون های سامسونگ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

هدفون تایپ سی

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: قیمت عالی، اتصال از طریق USB-C، وزن سبک، صدای عالی، کنترل‌های درون خطی
  • دلایل اجتناب از خرید:  به اندازه ایربادهای بی سیم راحت نیست

معرفی بهترین هدفون های سامسونگ 2024 را با هدفون Type-C سامسونگ ادامه می‌دهیم. اگر بودجه محدودی داشته و مایل به خرید یک هدفون باسیم هستید، ایرباد Type-C سامسونگ می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. قطعاً این مدل، جزء حرفه‌ای‌ترین و جذاب‌ترین ایربادهای سامسونگ نیست، اما به عنوان یکی از ارزانترین هدفون های سامسونگ کاملاً ارزش خرید را دارد.

این مدل از طریق کانکشن USB-C به گوشی وصل می‌شود که این ویژگی برای گوشی‌های بدون جک هدفون بسیار مهم است. به گفته سامسونگ، استفاده از اتصال USB-C باعث شده که تفکیک کانال‌های چپ و راست 10 برابر بهتر از کانکشن جک صوتی 3.5 میلی‌متری سنتی انجام شود. اما یکی از مهم‌ترین مزایای این هدفون سامسونگ، DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) باکیفیت آن است که کیفیت صدا را به طور چشمگیری ارتقاء می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ برای این هدفون از یک کابل بافته استفاده کرده تا از گره خوردن آن جلوگیری کند. کنترل‌های روی سیم هم به راحتی در دسترس هستند و سرعت واکنش بالایی دارند. با استفاده از این کنترل‌ها می‌توانید بدون نیاز به استفاده از گوشی، صدای موزیک را تنظیم کرده یا پخش را متوقف کنید. در مجموع با اینکه هدفون Type-C سامسونگ جزء گرانترین هدفون های سامسونگ محسوب نمی‌شود، اما امکانات و کیفیت قابل توجهی دارد.

گلکسی بادز FE

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: قیمت رقابتی، تکنولوژی ANC، کیفیت صدای عالی

گلکسی بادز FE نسبت به سایر ایربادهای سامسونگ ارزش خرید بسیار بهتری دارد و یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی سامسونگ محسوب می‌شود. این مدل که در اواخر سال 2023 با قیمت 99 دلار روانه بازار شد، کیفیت صدای خوب و ماندگاری شارژ زیادی دارد.

علاوه بر طراحی شیک و راحتی داخل گوش، گلکسی بادز FE کیفیت صدای بسیار خوب و تکنولوژی ANC پیشرفته‌ای دارد. طراحی جدید پره‌های این مدل باعث شده که استفاده از آن حتی در مدت طولانی هم باعث ناراحتی گوش نشود.

گلکسی بادز FE به عنوان یکی از بهترین هدفون های سامسونگ با قیمت 99 دلار، کیفیت تماس بسیار خوب، قابلیت حذف نویز پس زمینه، ماندگاری شارژ طولانی و امکانات مختلف دیگری دارد. البته این ایرباد سامسونگ قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل تشخیص صدا و صدای 360 درجه را ندارد اما برای کاربرانی که به دنبال تجربه صوتی قوی و سطح بالا بدون نیاز به خرید گرانترین هدفون های سامسونگ هستند، گزینه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید

بهترین گجت های ورزشی

بهترین هدست های پلی استیشن 4

گلکسی بادز پلاس

بهترین هدفون های سامسونگ

  • دلایل خرید: ماندگاری شارژ طولانی، کیفیت صدای خوب، قیمت پایین

معرفی بهترین هدفون های سامسونگ را با گلکسی بادز پلاس به پایان می‌بریم که نسبت به سایر مدل‌ها، یک مزیت بسیار مهم دارد؛ یعنی ماندگاری شارژ طولانی. این ایرباد سامسونگ با یک بار شارژ تا 11 ساعت قابل استفاده است و با در نظر گرفتن قاب شارژ هم این ماندگاری شارژ به 22 ساعت می‌رسد.

کیفیت صدای این مدل به عنوان یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی سامسونگ برای تماس کاملاً مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از این ایرباد گوش را خسته کند اما قطعاً در بلندمدت به آن عادت می‌کنید.

یکی از دلایل ماندگاری شارژ طولانی گلکسی بادز پلاس، نداشتن قابلیت‌هایی مثل ANC، تکنولوژی تشخیص صدا، اسپیکر 2 راهه و غیره است. البته، ماندگاری شارژ طولانی نمی‌تواند جایگزین این قابلیت‌ها باشد اما نبود آنها برای کاربرانی که به چنین تکنولوژی‌هایی نیاز ندارند، چندان مهم و محسوس نیست.

پس از تولید گلکسی بادز 2، تولید این مدل متوقف شده اما هنوز هم می‌توانید آن را با تخفیف در فروشگاه‌های آنلاین پیدا کنید؛ پس اگر به دنبال یکی از بهترین هدفون های سامسونگ در سال جدید هستید، حتماً گلکسی بادز پلاس را در نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

نگاهی به فهرست بهترین هدفون های سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت روزبروز در زمینه تولید محصولاتی متنوع برای انواع نیازها قوی‌تر و بهتر عمل می‌کند. این شرکت انواع ایرباد و هدفون‌های بی سیم را تولید می‌کند که مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز، صدایی باکیفیت، طراحی خوب و قیمت مناسب هستند. امیدواریم که با مطالعه این مطلب، انتخاب بهترین هدفون های سامسونگ 2024 برای شما آسان‌تر شده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین هدفون های سامسونگ چه مدل‌هایی هستند؟

گلکسی بادز 2 پرو، گلکسی بادز 2، گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پلاس جزء بهترین هدفون های سامسونگ هستند.

قیمت هدفون های سامسونگ چقدر است؟

قیمت هدفون های سامسونگ از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود.

آیا گلکسی بادز بهتر اس ایرپاد است؟

از نظر صدا، ایربادهای سامسونگ نسبت به ایربادهای اپل که پشت باز دارند، صدایی طبیعی‌تر و بیسی قوی‌تری دارند. در عین حال، کیفیت ساخت ایرپادهای اپل بهتر به نظر می‌رسد و معمولاً قاب شارژ قابل حمل‌تر و کوچک‌تری دارند.

نظر شما درباره بهترین هدفون های سامسونگ چیست؟ به نظر شما کدام مدل بیشترین ارزش خرید را دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر