coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نرخ کرایه تاکسی های برقی اعلام شد؛ سنگ‌اندازی شورای شهر جواب نداد

بالاخره پس از کشمکش‌های میان تاکسی‌رانی و شورای شهر تهران، نرخ کرایه تاکسی های برقی مشخص شد که البته بازهم بیشتر از نرخ کرایه دیگر تاکسی‌ها است.

3 هقته پیش بود که شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسی‌رانی تهران گفت که به دلیل لوکس بودن تاکسی‌های برقی و همچنین پرداخت اقساط 17 میلیونی توسط رانندگان این تاکسی‌ها، نرخ کرایه تاکسی های برقی باید تا 50 درصد بیشتر از تاکسی‌های معمولی باشد و این تاکسی‌ها مجاز به دریافت بیشتر کرایه هستند. پس از آن مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که نرخ 50 درصد بیشتر تاکسی‌های الکتریکی غیرقانونی است و سازمان تاکسی‌رانی می‌بایست برای تعیین نرخ تاکسی‌های الکتریکی با شورای شهر مشورت کند.

حال روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی پایتخت نرخ‌های جدید کرایه تاکسی‌های برقی را اعلام کرد که مطابق آن بازهم قرار است همان 50 درصد بیشتر نسبت به تاکسی‌های با سوخت فسیلی از مسافران دریافت شود. در ادامه با جزئیات بیشتر خبر همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر در نرخ کرایه تاکسی های برقی ؛ شورای شهر تهران وارد عمل شد

اعلام نرخ کرایه تاکسی های برقی

روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد:

«با توجه به آغاز فعالیت تاکسی‌های برقی در سطح شهر تهران به صورت گردشی ویژه، به منظور رفاه حال شهروندان، نرخ سرویس‌دهی این نوع تاکسی‌ها ۳۰ درصد کمتر از نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران تعیین و ابلاغ شد.»

اعلام نرخ کرایه تاکسی های برقی

مهدی چمران گفته بود که دریافت 50 درصد بیشتر کرایه از مسافران غیرقانونی است. اما ظاهراً تاکسی‌رانی موفق شده این میزان را تعیین کند؛ زیرا مقرر شده که رانندگان تاکسی‌های برقی می‌توانند تا 50 درصد بیشتر از رانندگان خودروهای با سوخت فسیلی کرایه دریافت کنند.

ضمناً روابط عمومی تاکسیرانی نیز گفته است که هیچگونه افزایش نرخ کرایه‌ای برای تاکسی‌های غیربرقی گردشی و دیگر کاربری‌ها اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نرخ کرایه تاکسی‌های الکتریکی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر