coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همکاری گوگل و اپل انتقال تصاویر را برای کاربران Google Photos راحت‌‌تر می‌کند

کاربران Google Photos اکنون می‌توانند به راحتی عکس‌ها و ویدیوهای خود را به iCloud Photos منتقل کنند. این فرایند نسبتا ساده است، اما به شرایطی بستگی دارد که رعایت آنها الزامی‌ست.


اگر قصد دارید از اندروید به آیفون مهاجرت کنید، احتمالاً به دنبال راهی بی‌دردسر برای انتقال عکس‌های خود هستید. گزینه‌های زیادی وجود دارد، مانند انتقال مستقیم، اما اگر از ذخیره‌سازی ابری برای نگه‌داشتن عکس‌ها و ویدیوهای خود استفاده می‌کنید، این انتقال ممکن است پیچیده‌تر باشد.

اما جای نگرانی نیست! اگر می‌خواهید همه چیز را به اپل منتقل کنید، اکنون یک راه‌حل وجود دارد که این کار را آسان‌تر می‌کند.


بیشتر بخوانید:


ابزار تازه برای کاربران Google Photos ؛ انتقال بی‌دردسر به iCloud Photos

این ابزار جدید توسط Data Transfer Initiative شناسایی شد که به کاربران Google Photos این امکان را می‌دهد تا به راحتی تمام داده‌های عکس و ویدیو خود را به iCloud Photos منتقل کنند. انتظار می‌رود این قابلیت در هفته آینده فعال شود.

اگر با این فرایند آشنا نیستید، باید بدانید که اپل چند سالی است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های خود را به Google Photos منتقل کنند. البته، این فرایند شرایط مشخصی مانند داشتن فضای کافی در Google Photos برای پشتیبانی از داده‌های منتقل‌شده و سایر موارد دارد.

در اکثر موارد، انتقال فایل‌های شما از گوگل به اپل نباید مشکلی ایجاد کند، به شرطی که دستورالعمل‌های موجود در صفحه پشتیبانی گوگل را دنبال کنید. نکته مهم این است که هیچ یک از عکس‌ها و ویدیوهای شما از Google Photos حذف نمی‌شود، بنابراین می‌توانید همیشه بررسی کنید که همه چیز به درستی منتقل شده است.

این سرویس در حال حاضر در استرالیا، کانادا در دسترس است
این سرویس فعلا برای کاربران Google Photos در استرالیا، کانادا در دسترس است

در مورد فایل‌های پشتیبانی‌شده، می‌توانید فایل‌های “.jpg، .png، .gif، .webp، .avif و بیشتر فایل‌های RAW” را همراه با ویدیوهای “.mp4، .mov، .m4v، .mpg، .mkv، .mod، .mmv، .avi، .divx، .tod، .wmv، .asf، .3gp، .3g2، .m2t، .m2ts و .mts” منتقل کنید. فایل‌های غیرپشتیبانی‌شده منتقل نخواهند شد، بنابراین مطمئن شوید فایل‌های شما با موارد فوق مطابقت دارند.

البته محدودیت‌ها و جزئیات بیشتری وجود دارد، اما به شرطی که شرایط فوق را رعایت کنید و حساب گوگل شما محدودیتی نداشته باشد (مانند حساب کودکان، سازمان‌ها یا فعال بودن حفاظت پیشرفته)، مشکلی نخواهید داشت. با اینکه این فرایند نسبتا ساده است، اما ممکن است تا هفت روز طول بکشد تا کامل شود. پس با این توضیحات، می‌توانید این کار را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

گزارش: گوگل تلاش می‌کند وابستگی‌اش به مرورگر سافاری اپل را کاهش دهد

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر