coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپل واچ گمشده در اقیانوس پس از گذشت بیش از یک سال با فناوری Find My پیدا شد!

یک مرد موفق شد بعد از گذشت یک سال اپل واچ خود را که در اقیانوس گم شده بود با کمک فناوری Find My اپل، پیدا کند. داستان‌های زیادی درباره بازگشت دستگاه‌های اپل به دست صاحبانشان پس از روزها یا حتی ماه‌ها در شرایط دشوار منتشر شده‌اند و حالا چنین اتفاقی برای جرد بریک رخ داده است.جرد بریک داستان خود را در یک ویدیو که در یوتیوب منتشر کرده، بازگو کرده است. به گفته او، همه چیز در جریان یک سفر به کارائیب در ژوئن 2022 برای جشن تولد پسرش اتفاق افتاد. بریک می‌گوید که برای خودش و پسرش اپل واچ‌های جدید خرید تا پسرش بتواند در هر زمان بدون نیاز به تلفن با او ارتباط برقرار کند.


بیشتر بخوانید:


فناوری Find My اپل واچ گمشده را به صاحبش برگرداند

بریک، صاحب اپل واچ، می‌گوید که به طور منظم دو بار در روز به غواصی می‌رفت بدون اینکه ساعت را از دستش درآورد، زیرا اپل واچ تا عمق 50 متری ضد آب است. اما یک روز، پس از بازگشت از غواصی، متوجه شد که ساعتش دیگر روی مچش نیست.

بریک گفت: “من داشتم از آن استفاده می‌کردم و ناگهان از مچم لغزید و به آب افتاد. در آن لحظه متوجه نشدم، زیرا مجذوب زیبایی واقعی آن مکان شده بودم.”

او سپس از فناوری Find My اپل برای علامت‌گذاری دستگاه به عنوان گمشده استفاده کرد. بریک اعتراف می‌کند که همیشه تصور می‌کرد که کسی اپل واچ را پیدا کرده و به او بازمی‌گرداند، هرچند باور نمی‌کرد که واقعاً این اتفاق بیافتد. اما این اتفاق افتاد.

در دسامبر سال گذشته، او یک پیام صوتی از فردی در کارائیب دریافت کرد که مدعی بود اپل واچ او را پیدا کرده است. این دستگاه همچنان کار می‌کرد و به لطف Find My، پیامی با شماره تلفن بریک نمایش داده می‌شد. آن شخص اپل واچ را به صاحبش در کالیفرنیا ارسال کرد و بریک تأیید کرد که آن ساعت گمشده خودش است و همچنان کار می‌کند.

بریک پس از بازگشت اپل واچش گفت: “خیلی شگفت‌انگیز است، بسیار ممنونم از جاناتان در کارائیب که آن را پیدا کرد، با من تماس گرفت، آن را برایم ارسال کرد و همچنین از اپل برای ساخت چنین فناوری شگفت‌انگیزی که کار می‌کند.”

فناوری Find My اپل به کمک می‌آید

سال گذشته، ما دو داستان مشابه دیگر را درباره اپل واچ منتشر کردیم. در یکی از آن‌ها، یک مرد ساعت خود را در جریان یک سفر با قایق از دست داد و در مورد دیگر، یکی از خوانندگان 9to5Mac اپل واچ اولترای خود را پس از غواصی در دریاچه گم کرد. فناوری Find My به هر دو نفر کمک کرد تا اپل واچ‌های خود را بازیابی کنند.

شایان ذکر است که Find My حتی به صورت آفلاین هم کار می‌کند و با ارسال سیگنال به سایر دستگاه‌های اپل در نزدیکی، مکان دستگاه گمشده را نشان می‌دهد. به همین دلیل، مهم است که اطمینان حاصل کنید این ویژگی در دستگاه‌های شما فعال باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر