coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

توسعه سیستم‌ عامل HarmonyOS NEXT هواوی وارد فاز دوم شد؛ معرفی دستگاه‌های واجد شرایط

سیستم‌ عامل HarmonyOS NEXT هواوی در مرحله دوم آزمایشی قرار گرفت و این فرص را برای کاربران علاقمند فراهم کرده تا این برنامه را بر روی دستگاه‌های منتخب این شرکت اجرا و تست کنند.این مرحله جدید آزمایش تا تاریخ 26 ژوئیه  2024 (5 مرداد 1403) ساعت 3 بعدازظهر به وقت PST برای ثبت‌نام باز است. درخواست‌های ارسال شده در این بازه زمانی بین 13 ژوئیه تا 5 اوت بررسی خواهند شد و مدت زمان پردازش هر درخواست بین 3 تا 7 روز کاری خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


توسعه سیستم‌ عامل HarmonyOS NEXT هواوی

در این مرحله نیز همان دستگاه‌های مرحله اول شامل گوشی‌های سری Mate 60، گوشی‌های تاشو Mate X5 و تبلت‌های MatePad Pro 13.2 مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه، چه توسعه‌دهنده و چه کاربر عادی، باید شرایط خاصی را رعایت کنند.

در ابتدا، کاربران باید دستگاه سازگار با آخرین نسخه پایه نصب شده را داشته باشند. توسعه‌دهندگان باید در اتحاد توسعه‌دهندگان هواوی ثبت‌نام کرده و فرآیند تأیید هویت واقعی را تکمیل کنند. همچنین، همه باید توافق‌نامه محرمانگی را امضا کرده و پرسشنامه ثبت‌نام را تکمیل کنند.

در این مرحله 5000 نفر به عنوان آزمایش‌کننده پذیرفته می‌شوند، بنابراین کاربران تشویق می‌شوند تا زودتر ثبت‌نام کنند تا شانس خود را افزایش دهند. انتخاب بر اساس ترکیبی از عوامل، از جمله اطلاعات ارائه شده در درخواست، انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک‌های زیر ثبت‌نام کنند،البته ناگفته نماند که این برنامه بتا است. نسخه‌های بتا ممکن است ناپایدار باشند، باعث از دست رفتن داده‌ها شوند و ممکن است با تمام برنامه‌های موجود به خوبی کار نکنند. قبل از نصب نسخه بتا، حتماً از همه داده‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید، چه روی کامپیوتر، فضای ابری یا دستگاه خارجی دیگر.

برای اطلاعات بیشتر و جزئیات ثبت‌نام، لطفاً به منابع رسمی توسعه‌دهندگان هواوی مراجعه کنید:

با آغاز مرحله دوم برنامه بتا، هواوی در حال جمع‌آوری بازخوردهای بیشتر و آزمایش پایداری HarmonyOS NEXT قبل از انتشار گسترده آن است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر