coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وام 100 میلیونی بانک تجارت ؛ شرایط دریافت وام [+ بازپردات و نرخ سود]

وام 100 میلیونی بانک تجارت با شرایط خاص مانند عدم نیاز به ضامن و با مدت بازپرداخت بلندمدت به مشتریان این بانک اعطا می‌شود. نرخ سود وام بانک تجارت چقدر است؟

آنطور که پیداست بانکهای کشور شرایط پرداخت تسهیلات خود را ساده کرده و با اعطای وام‌های جورواجور با نرخ سودهای متغییر و متفاوت، مشتریان خود را راضی نگه می‌دارند. یکی از این بانکها که البته نسبت به دیگر بانکها مانند بانک ملت، انعطاف اعطای تسهیلات کمتری دارد، بانک تجارت است.

در جدیدترین موارد وام 100 میلیونی بانک تجارت فعال شده که به برخی مشتریان پرداخت می‌شود. ازجمله شرایط بهره‌مندی از تسهیلات بانک تجارت می‌توان به عدم نیاز به ضامن و نرخ سود 23 درصد اشاره کرد. جزئیات بیشتر خبر را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط پرداخت وام 100 میلیونی بانک تجارت

افراد حقوق‌بگیر بانک تجارت که حساب قرض‌الحسنه در این بانک داشته می‌توانند بدون ضامن تا 100 میلیون وام از این بانک دریافت کنند. مبلغ وام بانک تجارت در این طرح به صورت کارت اعتباری است و امکان برداشت یا انتقال وجود ندارد. ضمناً مشتریان باید ار اعتبار مناسب (A, B یا C) در شبکه بانکی کشور بهره‌مند باشند، وگرنه این وام به آنها تعلق نخواهد گرفت.

مبلغ تسهیلات بانک تجارت براساس رتبه اعتباری فرد 50 و 100 میلیون است. مدت بازپرداخت برای وام 50 میلبونی 36 ماه و برای وام 100 میلیونی 48 ماهه اعلام شده است. ضمناً نرخ سود این وام نیز 23 درصد است.

شرایط پرداخت وام 100 میلیونی بانک تجارت

در صورت دریافت 100 میلیون تومان وام با بازپرداخت 48 ماهه، مشتری باید ماهانه 3 میلیون 205 هزار تومان بپردازد. این یعنی سود وام 100 میلیونی برای بانک، 53 میلیون و 847 هزار تومان است. پس مشتری در نهیات باید مبلغ 153 میلیون و 847 هزار تومان به بانک برگرداند.

همچنین هزینه‌های جانبی دریافت وام مانند تشکیل پرونده و آبونمان نیز 1 میلیون و 100 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط پرداخت وام بانک تجارت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر