coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط وام سفر بانک مهر ایران ؛ مبلغ وام [+ بازپرداخت و نرخ سود]

شرایط وام سفر بانک مهر ایران به عنوان جدیدترین تسهیلات این بانک اعلام شد. مبلغ وام سفر یانک مهر ایران به صورت نقدی نیست و امکان برداشت نیز وجود دارد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرایط وام سفر بانک مهر ایران ویژه مشتریان این بانک که قصد سفر به شهرها یا کشورهای دیگر را دارند اعلام شد. این وام مانند دیگر وام‌ها نیست و نمی‌شود با آن خرید کرد یا مبلغ آن را برداشت کرد و یا به حساب دیگری انتقال داد. این وام در حقیقت از طریق آژانس‌های هواپیمایی طرف قرارداد با بانک مهر ایران دریافت می‌شود که تا 80 درصد هزینه سفر را می‌توانید با دریافت تسهیلات پرداخت کنید. ضمناً وام سفر این بانک به دو صورت و در قالب دو طرح متفاوت اعطا می‌شود که جزئیات تمامی موارد به همراه مبلغ سود و بازپرداخت وام را در ادامه مطلب توضیح می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


شرایط وام سفر بانک مهر ایران

بانک مهر ایران به مشتریان دارای حساب سپرده خود دو بسته سفری شامل تسهیلات سفر کارت و بسته حمایتی سفر اعطا می‌کند. این بسته‌ها به صورت قرض‌الحسنه است و اعتبار شغلی مشتریان ضامن این وام است. ضمناً نرخ سود وام سفر بانک مهر ایران مانند اکثر وام‌های این بانک 2 درصد است.

وام سفر نقدی نیست و نمی‌توان آن را برداشت، انتقال و با آن خرید کرد. برای دریافت این وام باید به آژانس‌های هواپیمایی تحت قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کنید و بخشی از هزینه سفر را به صورت اعتباری پرداخت کنید. ضمناً فرقی نمی‌کند که سفرتان زیارتی باشد یا سیاحتی.

شرایط وام سفر بانک مهر ایران

همانطور که گفتیم این وام در دو قالب سفر کارت و بسته حمایتی اعطا می‌شود. در طرح سفر کارت مشتری باید 20 درصد از هزینه سفر را به صورت پیش‌پرداخت بپردازد و 80 درصد دیگر را از بانک قرض الحسنه مهر ایران وام دریافت می‌کند. اما این رقم در بسته حمایتی به انه اندازه 50 درصد رقم کل سفر است.

نرخ سود سفر کارت 2 درصد با بازپرداخت 6 ماهه و بسته حمایتی 4 درصد است با بازپرداخت 20 ماهه است.

همچنین اعتبار شغلی وام‌گیرنده، ضامن بازپرداخت این تسهیلات است و برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن یا مسدودی سپرده نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط وام سفر و سفر کارت بانک مهر ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر