coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شایعات رنگبندی میکس فلیپ و میکس فولد 4 قبل از عرضه لو دادند

با نزدیک شدن به نیمه ژوئیه، شیائومی خود را برای عرضه سه گوشی پرچمدار جدید یعنی میکس فولد 4 ، میکس فلیپ و ردمی کا70 اولترا در چین آماده می‌کند.

شیائومی پیش از این طراحی ردمی کا70 اولترا را فاش کرده اما اکنون قصد دارد این هفته تیزرهای جدیدی منتشر کند تا کاربران را با طراحی تاشوهای آینده‌اش آشنا کند.

اکنون افشاگر Panda is Bald رنگبندی و برخی جزئیات میکس فولد 4 و میکس فلیپ را فاش کرده است. به گفته این وبلاگ نویس فناوری، میکس فولد 4 در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و یک نسخه کولار مشکی عرضه خواهد شد. سه رنگ سفید، مشکی و بنفش نیز برای شیائومی میکس فلیپ انتخاب شده است. بالاترین پیکربندی هر دو مدل دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


رنگبندی میکس فلیپ و میکس فولد 4 قبل از عرضه فاش شد

شیائومی هنوز تاریخ رویداد خود را مشخص نکرده اما پست یکی از افشاگران در ویبو نشان می‌دهد که در 19 ژوئیه برگزار می‌شود. به غیر از دستگاه‌های ذکر شده، این رویداد همچنین شاهد ورود ساعت‌های هوشمند جدید، نوارهای تناسب اندام و هدفون خواهیم بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، میکس فولد 4 و میکس فلیپ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هستند و از شارژ فلش 67 واتی پشتیبانی می‌کنند. Mix Fold 4 همچنین دارای ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه و رتبه ضد آب IPX8 خواهد بود. طبق گزارش‌ها، Mix Fold 4 از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

رنگبندی میکس فلیپ و میکس فولد 4 قبل از عرضه فاش شد

گفته می‌شود که میکس فلیپ دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. از این رو، عمر باتری این گوشی احتمالا مشابه دیگر گوشی‌های پرچمدار غیر تاشو خواهد بود. علاوه بر این، میکس فلیپ از تصویربرداری لایکا برای تجربه عکاسی پیشرفته پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری در قاب پشتی خود دارد.

رنگبندی میکس فلیپ و میکس فولد 4 قبل از عرضه فاش شد

شیائومی میکس فولد 4 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS خواهد بود. دوربین اصلی احتمالا با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین تله فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره میکس فلیپ و میکس فولد 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر