coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همکاری اوپو و اریکسون در زمینه مجوزهای متقابل پتنت‌های 5G

شرکت‌های اوپو و اریکسون امروز اعلام کردند که توافقنامه‌ای جهانی در زمینه همکاری و مجوزهای متقابل پتنت‌های 5G امضا کرده‌اند طبق این توافق چند ساله، اوپو برای استفاده از فناوری 5G در دستگاه‌های بعدی‌اش به اریکسون حق امتیاز پرداخت خواهد کرد. بعلاوه اینکه، دو شرکت در زمینه آزمایش دستگاه‌ها و فعالیت‌های بازاریابی همکاری خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:


اوپو و اریکسون یک قرارداد مجوزهای متقابل پتنت‌های 5G امضا کردند

فنگ یینگ، مدیر اجرایی مسئول مالکیت فکری Oppo، گفت: «ما با افتخار اعلام می‌کنیم که توافق‌نامه‌ای با Ericsson منعقد کرده‌ایم. تبادل آزاد حقوق اختراع جهانی بین دو شرکت شامل پتنت‌های ضروری استاندارد، از جمله 5G، می‌شود.

این توافق‌نامه نشان‌دهنده تشخیص متقابل و احترام به مالکیت فکری یکدیگر است و پایه‌ای محکم برای همکاری‌های ما فراهم می‌کند. Oppo همواره به مالکیت فکری احترام گذاشته، به حقوق معقول پایین‌تر پایبند بوده و ایجاد یک اکوسیستم مالکیت فکری سالم بلندمدت را حمایت کرده است. ما قصد داریم تا اختلافات مرتبط با حقوق اختراع بین مجوزدهندگان و مجوزگیرندگان را از طریق مذاکره دوستانه و با احترام متقابل به ارزش پتنت‌ها حل کنیم.»

جالب است بدانید قرارداد مجوزهای متقابل پتنت 5G در حالی منعقد شد که اوپو و نوکیا اختلافات مربوط به پتنت 5G خود را پس از چندماه حل و فصل کردند.

به نظر می‌رسد دوباره فصل همکاری‌های جدید آغاز شده زیرا نوکیا قبلاً همکاری خود را با سامسونگ، آنر و اپل برای دستگاه‌ها با استفاده از فناوری سلولی نسل بعدی تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو قرارداد مجوزهای متقابل پتنت 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر