coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ با به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2024 ایمن‌تر می‌شود

تا هفته گذشته سامسونگ مشغول برگزاری رویداد گلکسی Unpacked و معرفی محصولاتی مانند گلکسی زد فولد و زد فلیپ 6، گلکسی واچ اولترا،گلکسی واچ 7، گلکسی بادز 3 و پرو و گلکسی بود اما اکنون برنامه‌هایش کمی خلوت‌تر شده و عرضه به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2024 را آغاز کرده است. گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ یکی از دستگاه‌هایی است که آن را دریافت می‌کند.خوشبختانه سامسونگ پس از اتمام رویدادش سریع دست به کار شد. صبح امروز اولین به روزرسانی به سری اس 24 ، گلکسی زد فولد 3 و پس از آن به سری اس 21 رسید. اکنون نوبت به گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ رسیده تا به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2024 را دریافت کند. همانطور که می‌دانید این به روزرسانی آمده تا 58 مشکل امنیتی را برطرف کند.


بیشتر بخوانید:


گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ تا دسامبر 2024 رابط کاربری One UI 6.1.1 را دریافت خواهد کرد

در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه آخرین به‌روزرسانی امنیتی برای نوع بین‌المللی گلکسی زد فلیپ 5 و نسخه قفل‌شده توسط اپراتور تلفن برای ایالات متحده است که به ترتیب دارای شماره مدل‌های SM-F721B و SM-F721U هستند. سیستم عامل جدید برای اولی دارای نسخه F731BXXS3CXG2 و برای دومی دارای شماره مدل F731USQS4CXG2 است.

می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم افزار و انتخاب گزینه دانلود و نصب، به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2024 را برای گلکسی زد فلیپ 5 دریافت کنید

گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رابط کاربری One UI 6.1.1 را با خود به همراه آوردند که بسیاری از ویژگی‌های گلکسی AI را ارائه می‌کند. خبر خوب اینکه گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ تا پایان سال این رابط کاربری را به همراه قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر