coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شرایط وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد ؛ جزئیات ضمانت، بازپرداخت و اقساط ماهانه

سپرده‌گذاران بلندمدت با داشتن شرایطی می‌توانند وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد را دریافت کنند. اما این وام چه شرایطی دارد و اقساط ماهانه آن چقدر است؟

در کنار همه تسهیلاتی که تاکنون به شما معرفی کرده‌ایم، تسهیلات بانک پاسارگاد نیز وجود دارد که از قضا مبلغ آن بیش از دیگر بانکهاست. نرخ سود وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد 23 درصد است و مشتری باید توجه داشته باشد که مبلغ بسیار گزافی را باید به بانک برگرداند. اما برای ضمانت تسهیلات 1 میلیاردی بانک پاسارگاد نیز باید بگوییم که ضمانت این وام با دیگر بانکها متفاوت است و چون مبلغ آن بالاست، ضمانت بالایی را نیز مطالبه می‌کند. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات کامل دریافت وام بانک پاسارگاد را مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:


شرایط وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد

طرح وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد یکی از طرح‌های تسهیلاتی این بانک است که شرایطی همچون مسدودسازی 36 ماهه سپرده به میزان 80 درصد وجه سپرده و سود 23 درصد دارد.

برای دریافت این وام ابتدا باید شرایط آن را دارا باشید و سپس ضمانت به یانک معرفی کنید. ضمانت وام بانک پاسارگاد سند ملک است که به صورت کامل در رهن بانک قرار نمی‌گیرد، بطوریکه تنها کپی آن کفایت می‌کند.

شرایط وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد

حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات 1 میلیارد تومانی بانک پاسارگاد ، 36 ماهه است و مبلغ مسدودی تا پرداخت آخرین قسط مسدود خواهد ماند. اگر مبلغ کامل وام را با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنید، می‌بایست ماهانه 38 میلیون و 709 هزار تومان اقساط آن را بپردازید. بدین صورت مبلغ اصلی وام با سودش ا میلیاردو 393 میلیون تومان خواهد شد.

گفتنی است، هزینه‌های جانبی دریافت وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، 55 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و باطل کردن تمبر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت وام 1 میلیاردی بانک پاسارگاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر