coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

چگونگی ثبت نام وام اربعین ؛ مبلغ وام اربعین ۱۴۰۳ [+ لینک ثبت نام]

ثبت نام وام اربعین برای سال 1403 مانند سالهای پیش برای تمامی زائران درنظر گرفته شده است. برای دریافت این وام باید اینترنتی ثبت‌نام کرد؛ اما چطور؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

هرساله با نزدیک شدن به اربعین حسینی و اشتیاق زوار برای سفر به کربلا، دولت تدارکات ویژه‌ای درنظر می‌گیرد. یکی از این موارد وام اربعین است که توسط بانکهای عامل کشور پرداخت می‌شود و برای دریافت آن باید به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرد. البته برای دریافت آن هم می‌توان اینترنتی درخواست کرد و هم به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید.

هم‌اکنون که 1 ماه دیگر تا اربعین جسینی فرصت باقی ست، برخی زائرین می‌توانند از هم‌اکنون اقدام به ثبت نام وام اربعین کنند؛ درصورتی که فعلاً اطلاعات دقیق و کاملی از مبلغ وام اربعین و نحوه دریافت آن اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید:


ثبت نام وام اربعین چگونه است؟

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی اخیراً اعلام کرده است که زائرین سرپرست خانوار یارانه‌بگیر می‌توانند برای دریافت تسهیلات اربعین اقدام کنند. مبلغ وام اربعین در سال 1402 معادل 5 میلیون تومان بود که از سمت بانکهای مورد تأیید این وزارتخانه پرداخت شد.

اگر روش ثبت‌نام و درخواست وام اربعین 1403 مانند سال گذشته باشد زائرین می‌توانند به سامانه حج و زیارت یا همان سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کرده و اگر از مرزهای زمینی به سمت کربلا بروند، مبلغ وام به صورت خودکار به حساب آنان با بازپرداخت یک ساله واریز خواهد شد. ضمناً اقساط ماهانه وام اربعین از مبلغ یارانه خانوار کسر می‌شود.

ثبت نام وام اربعین چگونه است؟

سال گذشته، میزان این تسهیلات برای سرپرست خانوار 3میلیون تومان، سرپرست خانوار همراه با یک نفر از اعضای خانوار تحت پوشش او 4 میلیون تومان و سرپرست خانوار و دو نفر یا بیشتر از اعضای خانوار تحت پوشش او ‌5میلیون تومان بود، اما برای اربعین امسال هنوز اطلاعاتی از میزان مبلغ تسهیلات به صورت رسمی اعلام نشده است.

شنیده‌های حاکی از آن است که برای دریافت این وام باید به سامانه سماح مراجعه کرد. همچنین شیوه دریافت مبلغ یارانه نیز به صورت اینترنتی و با درخواست و یا به صورت حضوری و مراجعه به بانک است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اعطای وام اربعین حسینی به زائرین چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر