coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دوربین سری پیکسل 9 به چندین سنسور سامسونگ مجهز شده است

گوگل در چند سال گذشته از چندین مؤلفه سامسونگ در گوشی‌های هوشمند پیکسل خود استفاده کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد امسال هم به این کار خود حداقل در بخش دوربین سری پیکسل 9 ادامه دهد.اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، نشان می‌دهKد که گوشی‌های پیکسل 9 همچنان از سنسورهای دوربین ISOCELL سامسونگ استفاده می‌کنند. امروز گزارش جدیدی ازAndroid Authority منتشر شده که نشان می‌دهد تمام اعضای پیکسل 9 از جمله پیکسل 9، پیکسل 9 پرو، پیکسل 9 پروXL و پیکسل 9 پرو فولد همگی به سنسورهای دوربین ISOCELL سامسونگ مجهز می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


دوربین سری پیکسل 9 ترکیبی از سنسورهای دوربین ISOCELL و Sony خواهند بود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دوربین پشتی اصلی پیکسل 9 ISOCELL GNK 50MP و دوربین جلوی آن 10MP ISOCELL 3J1 است. دوربین فوق عریض آن از سنسور IMX858 سونی استفاده می‌کند.

دوربین سری پیکسل 9 به چندین سنسور سامسونگ مجهز شده است

سنسور دوربین پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL

گزارش‌ها همچین می‌گویند که پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پروX L از همان سنسور دوربین ISOCELL GNK 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که در Pixel 9 به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شد.

بقیه دوربین‌های استفاده شده در این گوشی‌ها، از جمله دوربین‌های تله فوتو پشتی و اولتراواید، از سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 سونی استفاده می‌کنند. حتی دوربین جلو یا سلفی نیز به سنسور سونی IMX858 با فوکوس خودکار مجهز است.

دوربین سری پیکسل 9 به چندین سنسور سامسونگ مجهز شده است

باید بگوییم که نسل بعدی گوشی تاشو گوگل یعنی پیکسل 9 پرو فولد هم در دوربین جلوی خود سنسور 10 مگاپیکسلی ISOCELL 3K1  را جای داده است.

همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی ISOCELL 3LU برای دوربین فوق عریض و سنسور 10.5 مگاپیکسلی ISOCELL 3J1 برای دوربین تله فوتو تعبیه شده است. دوربین اصلی پشتی این گوشی یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین سری پیکسل 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر