coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی ژوئیه احتمالا مشکلات اسکنر اثر انگشت گلکسی A55 برطرف می‌کند

با وجود اینکه گوشی گلکسی A55 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود، برای برخی از کاربران بدشانس خود مشکلاتی در عملکرد حسگر اثر انگشت ایجاد کرد که مدت‌ها ادامه داشت.

این مشکل تنها برخی از کاربران گلکسی A55 را تحت تأثیر قرار داده بود و به همین دلیل، معمایی برای کاربران و کارشناسان ایجاد کرد. علاوه بر این، دریافت به‌روزرسانی‌ها نیز برای این مدل به موقع انجام نمی‌شد و همین مسئله مشکلات بیشتری را به همراه داشت. برخی معتقدند که ویژگی به‌روزرسانی بی‌وقفه، که مخصوص گلکسی A55 است، ممکن است دلیل این مشکلات بوده باشد.


بیشتر بخوانید:


پایان مشکلات حسگر اثر انگشت گوشی گلکسی A55

سامسونگ بالاخره به‌روزرسانی‌های جدیدی برای گلکسی A55 منتشر کرد و آخرین به‌روزرسانی نیز چند هفته پیش ارائه شد. گلکسی A55 اولین گوشی سامسونگ بود که در اوایل ماه ژوئیه 2024 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه را دریافت کرد.

از زمان انتشار این به‌روزرسانی، بسیاری از کاربران گلکسی A55 اعلام کردند که مشکلات حسگر اثر انگشت آن‌ها برطرف شده است. برخی دیگر اظهار داشتند که این مشکل به تدریج و از طریق ترکیبی از به‌روزرسانی‌های اخیر حل شده‌اند، اما در هر صورت، این خبر خوبی برای کاربران گلکسی A55 است.

برای به‌روزرسانی، برنامه تنظیمات را باز کرده، به بخش “به‌روزرسانی نرم‌افزار” بروید و گزینه “دانلود و نصب” را انتخاب کنید.

اگر شما کاربران تکراتو نیز با این مشکل روبرو شده‌اید، تجربیاتتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر