coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ گلکسی A06 گواهی SIRIM را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

سامسونگ گلکسی A06 مقرون به صرفه با دریافت گواهینامه SIRIM، مؤسسه تحقیقات صنعتی و استانداردهای مالزی، یک قدم دیگر به راه‌اندازی نزدیک تر شده است. پیش از این گوشی جدید سامسونگ در پایگاه‌های داده FCC و BIS ظاهر شده بود. بنابراین می‌توان گفت که عرضه جهانی آن به زودی آغاز می‌شود.اگرچه گواهی SIRIM مشخصات زیادی از این دستگاه را فاش نکرده اما از عرضه قریب الوقوع آن پشتیبانی می‌کند. البته جای نگرانی نیست چرا که داده‌های قبلی تا حدودی ما را با سامسونگ گلکسی A06 آشنا کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سامسونگ گلکسی A06

گواهی FCC دستگاه جدید سامسونگ را با شماره مدل (SM-A065F/DS) نشان داده و توضیحاتی درباره‌ی مشخصاتش ارائه کرده. انتظار می‌رود که گلکسی A06 از Wi-Fi دو بانده (احتمالاً Wi-Fi 5 بر اساس اطلاعات قبلی) و اتصال بلوتوث برخوردار باشد.  اما متاسفانه در بخش اتصال به شبکه، فقط از 4G LTE پشتیبانی می‌کند نه 5G.

سامسونگ گلکسی A06 احتمالاً از یک پردازنده مدیاتک هلیو G85 SoC بهره می‌برد، چیپستی که معمولاً در بهترین گوشی های پایین رده 2024 یافت می‌شود.  این گوشی با حداقل 4 گیگابایت رم ترکیب شده و اندروید 14 را اجرا می‌کند و روی اندروید 14 نصب خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A06

با نگاهی به مشخصات سامسونگ گلکسی A06 متوجه می‌شویم که سامسونگ بازار مصرف‌کننده‌ای را هدف‌گذاری کرده که از بودجه‌اش آگاه است. تراشه هلیو G85 مدیاتک، همراه با 4 گیگابایت رم، به جای عملکرد بالا بر روی کاهش قیمت تمرکز کرده.

بهرحال هنوز از طراحی، پیکربندی دوربین، ظرفیت باتری یا گزینه‌های ذخیره‌سازی گوشی اطلاعاتی منتشر شده به علاوه تاریخ عرضه نیز نامشخص است اما انتظار می‌رود منابع جدید به زودی اطلاعاتی از این دستگاه منتشر کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر