coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اعلام زمان واریز وام بازنشستگان کارگری ؛ 40 هزار مشمول وام

زمان واریز وام بازنشستگان کارگری مشخص شد. در این دوره از تسهیلات کارگری 40 هزار سهمیه درنظر گرفته شده است که تا چند روز دیگر واریز می‌شود.

کانون‌های بازنشستگی در خبری زمان واریز وام بازنشستگان کارگری را اعلام کردند. در این دوره از تسهیلات بازنشستگی کارگری جمعاً 40 هزار سهمیه درنظر گرفته شده است و پرداخت‌ها از اوایل مردادماه 1402 آغاز می‌شود.

دور از انتظار نیست که این وام در یک تاریخ و ساعت برای همه مشمولین پرداخت نشود و و تأخیر در پرداخت آن احتمالاً وحود خواهد داشت. ضمناً ثبت‌نام اولین مرحله وام بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی اوایل تیرماه 1403 آغاز شده بود و پس از 1 ماه قرار است مبلغ این وام به حساب مشمولین واریز شود.


بیشتر بخوانید:


زمان واریز وام بازنشستگان کارگری اعلام شد

اولین دوره ثبت‌نام تسهیلات بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی در وایل ماه جاری آغاز شد. مشمولین می‌بایست برای ثبت‌نام به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت می‌کردند. پیش‌تر هم گفته شده بود که 40 هزار سهمیه برای دور اول این وام در نظر گرفته شده است.

حال مدیران کانون‌های بازنشستگی اعلام کرده‌اند که مبلغ وام ضروری بازنشستگان کارگری از 5 مردادماه 1403 به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

درخصوص دور بعدی ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی هنوز اطلاعاتی در دست نیست؛ ولی احتمالاً پرداخت این وام ادامه‌دار خواهد بود و بازنشستگان بیشتری مشمول دریافت آن خواهند شد.

زمان واریز وام بازنشستگان کارگری اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریز مبلغ تسهیلات بازنشستگی کارگری چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر