coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

یارانه تیرماه دهک های 4 تا 9 واریز شد [+ زمان برداشت]

با نزدیک شدن به روز آخر تیرماه 1403، یارانه تیرماه دهک های 4 تا 9 نیز واریز شده است. اما مبلغ یارانه فعلاً قابل برداشت نیست. پس کی می‌شود یارانه تیرماه را برداشت کرد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

25 تیرماه بود که یارانه دهک‌های 1 تا 3 یارانه‌بگیر به مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر خانوار واریز شد. هم‌کنون نیز مطابق با ماه‌های پیشین، یارانه تیرماه دهک های 4 تا 9 واریز شده است. مبلغ یارانه دهک‌های چهارم تا نهم همانطور که می‌دانید 300 هزار تومان به ازاری هر نفر خانوار است و این مبلغ به عنوان یارانه کم معیشتی به حساب افراد واریز می‌شود.

مبغ 300 یا 400 هزار تومانی یارانه کمک معیشتی از زمان ریاست جمهوری، رئیس جمهور شهید به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود که تا پیش از آن یارانه 45 هزار تومانی در دستور کار بود.

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات یارانه نقدی و معیشتی در درگاه ثبت احوال

واریز یارانه تیرماه دهک های 4 تا 9

مرحله 161 واریز یارانه کمک معیشتی به حساب مشمولین یارانه دهک‌های 4 تا 9 از امروز به حساب افراد واریز شده است. مانند ماه‌های پیشین فعلاً مبلغ یارانه 300 هزار تومانی تا ساعت 24 روز 31 تیرماه قابل برداشت نیست. پس از آن مشمولین می‌توانند یارانه خود را برداشت کنند.

پیش‎تر با تصمیم سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مقرر شد که مبلغ یارانه افراد به جای بیستم هرماه، 25 هرماه برای دهک‌های اول تا سوم و 30 هرماه برای دهک‌های چهارم تا نهم واریز شود. این تصمیم درست از زمانی انجام شد که طرح کالابرگ فجرانه اجرایی شد و مبلغ 220 هزار تومان به ازای هر نفر در سبد کالابرگ افراد گنجانده شد.

واریز یارانه تیرماه دهک های 4 تا 9

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز مبلغ یارانه تیرماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر