coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نتایج بنچمارک نشان می‌دهند، تراشه جدید مدیاتک نسبت به اسنپدراگون 8s Gen 3 عملکرد بهتری دارد

عصر عصر تراشه‌هاست و هر شرکتی سعی دارد برنده میدان باشد. روزانه اخبار زیادی در رابطه با پیشرفت‌هایی که شرکت‌های بزرگ کسب کرده‌اند شنیده می‌شود. در جدیدترین خبری که منتشر شده، به نظر تراشه جدید مدیاتک گوی رقابت را از اسنپدراگون قدرتمند شرکت کوالکوم ربوده و فعلا پیروز میدان است.تراشه جدید مدیاتک با نام تیانجی 8400 در حال جلب توجهات بسیاری با نتایج بنچمارک چشمگیر است. بر اساس پستی Digital Chat Station در ویبو منتشر کرده، تراشه تیانجی 8400 توانسته در بنچمارک AnTuTu نمراتی بین 1.7 میلیون تا 1.8 میلیون را کسب کند. این نتایج به طور قابل توجهی از نمره پیش‌بینی شده رقیب کوالکام، اسنپدراگون 8s Gen 3 (حدود 1.7 میلیون)، فراتر رفته است.


بیشتر بخوانید:


تراشه جدید مدیاتک دستگاه‌های زیر 206 دلار هدف‌ قرار داده است

این خبر نشان می‌دهد که تراشه میان‌رده مدیاتک ممکن است حتی با پردازنده‌های بالارده نیز رقابت کند. با این حال، Digital Chat Station تاکید می‌کند که رقابت اصلی تراشه تیانجی 8400 در داخل خانواده مدیاتک و با تراشه شبه‌پرچمدار تیانجی 9300 است.

این تراشه‌ها، به همراه اسنپدراگون 8 Gen 3، توسط تولیدکنندگان مختلف برای توسعه مدل‌های پرچمدار مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌شوند. به‌ویژه، تیانجی 8400 با هدف‌گذاری برای دستگاه‌هایی با قیمت کمتر از 1500 یوان (حدود 223 دلار آمریکا) از مزیت قیمت برخوردار است.

تراشه جدید مدیاتک

تراشه میان‌رده مدیاتک 8400 تیانجی

افشای این اطلاعات همچنین نور بیشتری بر روی گوشی‌های آینده ردمی می‌اندازد. در ماه آوریل، Digital Chat Station فاش کرده بود که ردمی در حال کار بر روی دستگاه‌هایی با تراشه‌های تیانجی 9300+، تیانجی 8400، اسنپدراگون 8 Gen 3 و حتی نسل بعدی اسنپدراگون 8 Gen 4 است.

جالب اینکه احتمالا هر سه گوشی ردمی ویژگی‌های کلیدی مشترکی داشته باشند: یک فریم میانی فلزی همراه با بدنه شیشه‌ای، صفحه‌نمایش با وضوح بالا (1.5K یا 2K)، پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات و باتری با ظرفیت بالا. یکی از این گوشی‌ها ممکن است نسخه جدید ردمی K70 Supreme Edition باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر