coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی M55s سامسونگ در Geekbench مشاهده شد [+مشخصات کلیدی]

سامسونگ هرساله‌ گوشی‌های مقرون به‌صرفه زیادی را عرضه می‌کند تا رهبر بی‌چون‌و‌چرای این رده قیمتی در بازار باشد. این‌بار به دنبال عرضه گلکسی M55 در اوایل سال، گلکسی M55s نیز بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.براساس گزارش‌ها گلکسی M55s در پلتفرم بنچمارک Geekbench مشاهده شده و با  شماره مدل SM-M558B قابل شناسایی است. این گوشی گواهی WiFi Alliance را دریافت کرده بود.


 

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M55s

مادربرد این دستگاه که با کد taro قابل شناسایی است، چهار هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.36 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت 2.4 گیگاهرتز دارد. همچنین، پردازنده گرافیکی Adreno 644 بر روی این دستگاه قرار دارد که نشان می‌دهد این گوشی به چیپست Snapdragon 7 Gen 1 مجهز خواهد بود.

طبق لیست، این گوشی دارای 8 گیگابایت رم است و انتظار می‌رود که در زمان عرضه گزینه‌های بیشتری نیز در دسترس باشد. از نظر نرم‌افزاری، گلکسی M55s با سیستم‌عامل Android 14 عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی M55s

گلکسی M55s در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیازهای 1,033 و 2,309 را کسب کرده است. جزئیات دیگری درباره‌ی جزئیات این گوشی در دسترس نیست.

گلکسی M55 نیز با چیپست Snapdragon 7 Gen 1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. این گوشی دارای نمایشگر AMOLED 6.7 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. باتری این دستگاه 5,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی است.

از نظر دوربین، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر