coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات جدید نمایشگر، دوربین و سیستم‌عامل اوپو فایند X8 فاش شد

Digital Chat Station جزئیات جدیدی از گوشی هوشمند اوپو فایند X8 منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه دارای یک نمایشگر OLED به اندازه 6.5  اینچ با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود. این نمایشگر برخلاف مدل‌های قبلی، مسطح خواهد بود و خبری از نمایشگرهای خمیده نیست.یکی از نکات برجسته فایند X8، باتری آن است که از فناوری باتری سیلیکونی بهره می‌برد و ظرفیت بیشتری دارد. هرچند DCS اندازه دقیق باتری را مشخص نکرده، اما انتظار می‌رود ظرفیت آن بین 5100 میلی‌آمپر تا 5500 میلی‌آمپر ساعت باشد.


بیشتر بخوانید:


بررسی مشخصات کلیدی اوپو فایند X8

این گوشی همچنین به یک سیستم دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود که از یک لنز پریسکوپ تله‌فوتو 3 برابری و تنظیمات تصویری توسط شرکت Hasselblad تشکیل شده است. دوربین اصلی احتمالاً یک حسگر 50 مگاپیکسلی سونی با اندازه بزرگ 1/1.4 اینچ خواهد بود. اوپو قصد دارد الگوریتم‌های جدید پردازش تصویر را معرفی کند تا عملکرد دوربین بهبود یابد

در بخش نرم‌افزاری، فایند X8 با سیستم‌عامل ColorOS 15 عرضه می‌شود که طبق گفته DCS، بهبودهای قابل‌توجهی در تجربه کاربری خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی به پردازنده دایمنسیتی 9400 مدیاتک اشاره داشتند که متشکل از یک هسته قدرتمند Cortex-X5 با فرکانس 3.4 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-X4 و چهار هسته سری بزرگ Cortex-A7 است.

بررسی مشخصات کلیدی اوپو فایند X8
مشخصات کلیدی اوپو فایند X8

اگرچه این هسته‌ها عمدتاً بر عملکرد متمرکز هستند، اما گفته می‌شود این پردازنده کاهش مصرف انرژی تا 34 درصد را در حالی که سرعت و پیچیدگی حفظ می‌شود و افزایش 18 درصدی عملکرد را در همان توان ارائه می‌دهد.

پیش‌تر گزارش شده بود که سری اوپو فایند X8 شامل سه مدل خواهد بود، این یعنی یکی بیشتر از سری فایند X7 ! مدل‌های فایند X8 و X8 Pro احتمالاً در ماه اکتبر رونمایی خواهند شد، در حالی که مدل بالارده فایند X8 Ultra جداگانه در سه‌ماهه اول سال 2025 عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر