coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرها و مشخصات کلیدی ردمی پد SE 8.7 مشخص شد

شیائومی خود را برای عرضه تبلت جدیدش، ردمی پد SE 4G در هند آماده می‌کند. انتظار می‌رود ردمی پد SE 8.7 نیز در کنار هم گروهی‌اش 29 ژوئیه معرفی شود.اکنون با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، رندرهایی از تبلت جدید شیائومی فاش شده که علاوه بر طراحی ما را با جزئیات بیشتری از دستگاه آشنا می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ردمی پد SE 8.7

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، شیائومی ردمی پد SE 8.7  را با نمایشگر LCD 8.7 اینچی با وضوح HD (800 x 1340 پیکسل) عرضه می‌کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب دستگاه جای داده شده است.

Redmi Pad SE 8.7 renders
Redmi Pad SE 8.7 renders

انتظار می‌رود این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک در کنار رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 64/128 گیگابایتی مجهز شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

Redmi Pad SE 8.7 renders

بخش نرم‌افزاری ردمی پد SE 8.7  توسط اندروید 14، احتمالاً با سیستم‌عامل HyperOS شیائومی پشتیبانی می‌شود. یک باتری 6650 میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرزی را برعهده دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه USB-C دیگر، جک هدفون و اتصال بلوتوث 5.3 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمی پد SE 8.7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر