coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازیگران سریال غربت [بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی غربت به کارگردانی امیر پورکیان و بازی مهدی حسینی‌نیا و بهاره کیان افشار از نماوا منتشر می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال غربت با ما همراه شوید.

سریال درام و جنایی غربت تازه‌ترین مجموعه‌ی شبکه نمایش خانگی نماوا است که به تهیه‌کنندگی صادق یاری ساخته شده است. در سریال «غربت» بازیگران مطرح سینما و تلویزیون از جمله آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی‌نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه و سوسن پرور نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مجموعه که به قلم امیر پورکیان به نگارش درآمده، قصه‌ای با محوریت زنان را روایت می‌کند. در ادامه، خلاصه داستان این مجموعه، بیوگرافی کارگردان و زندگینامه و عکس بازیگران سریال غربت را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال غربت

اولین قسمت سریال غربت در 1403/05/14 ساعت 21:30 از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر شد. قسمت‌های بعدی این مجموعه، دوشنبه هر هفته از نماوا منتشر می شوند.

بازیگران سریال غربت
بازیگران سریال غربت

علاوه بر هنرپیشه‌هایی که ابتدای این نوشتار نام بردیم، چهره‌هایی همچون ستایش رجایی‌نیا، حامد رسولی، ستاره پروین، لطف الله سیفی، صفورا خوش طینت، شهزاد صفوی، میثم مجاوری، هدیه آزیدهاک، هدیه محقق، نادر بولفایی، سعید اژدرپور، ایرج رحمانی، نازنین فکری، مهدی میامی، لادن ژافه وند، حسین مسافر آستانه، فرید قبادی، رابی نیک طلب، سامان مرادی، آیدا جعفری و مریم کیا نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

گروه تولید و کارگردانی این مجموعه پیش از این، سریال جنایی «ممنوعه» را برای شبکه خانگی ساخته بودند. پورکیان پس از استقبال بینندگان از قصه مجموعه ممنوعه، تلاش می‌کند در سریال غربت هم با طرح چالش‌ها و مشکلات نسل جدید، تغییر و تحولات اجتماعی را به بهترین شکل روایت کند.

مهدی حسینی‌نیا

بازیگران سریال غربت

زندگینامه بازیگران سریال غربت را با بیوگرافی مهدی حسینی‌نیا آغاز می‌کنیم که از بازیگران اصلی این مجموعه است. حسینی‌نیا زاده‌ی ۲۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در شیراز است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1389 با فیلم اینجا بدون من شروع کرد.

از فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان نقش‌آفرینی در نمایش‌های صور اسرافیل و او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود، گریزلی، ملاقات، مده آ، جعبه پاندورا و لوسیا را نام برد.

حسینی‌نیا در فیلم‌های سینمایی دسته دختران، مصلحت، روز ششم، روشن، شنای پروانه، گورکن، عنکبوت، شب اول هجده سالگی، ما همه با هم هستیم، متری شیش و نیم، بنفشه آفریقایی، شنل، ایستگاه اتمسفر، اینجا کسی نمی میرد، خشکسالی و دروغ، هیچ کجا هیچ کس، من همسرش هستم و اینجا بدون من ایفای نقش داشته است.

سریال‌های لحظه گرگ و میش، پرده نشین، مجموعه‌های نمایش خانگی میدان سرخ، می خواهم زنده بمانم، یاغی، سیاوش، عالیجناب، فیلم‌های کوتاه بی ریختی، به وقت جدید یا قدیم، نفس گیر، سواد کوهی، مدار بسته، روایت ناپدید شدن مریم، امیرعلی، سنگ روی سنگ و هم سایه از آثار کارنامه‌ی هنری مهدی حسینی‌نیا هستند.

از جوایز و افتخارات این بازیگر توانمند می‌توان به دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه سوادکوهی به کارگردانی محمدرضا مجد و دریافت تندیس ایسفا در بخش بهترین بازیگری از یازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برای فیلم کوتاه بی ریختی به کارگردانی محمد رحمتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

بهاره کیان افشار

بازیگران سریال غربت
عکس بازیگران سریال غربت

بهاره کیان افشار در دوازدهم اردیبهشت سال 1364 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است.

او در سال 1383 با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرین بدن، لحن و بیان را از او آموخت. پس از دو سال با معرفی تینا پاکروان (همکلاسی دوره‌ی دبیرستانش) به محمدرضا شریفی‌نیا، در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را ایفا کرد.

کیان افشار علاوه‌بر بازیگری، در زمینه طراحی دکوراسیون و تبلیغات نیز فعال است. او در مصاحبه‌ای درباره‌ی بازیگری تئاتر گفته است: «عاشق تئاتر هستم، انگیزه‌ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری است. با اینکه بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم، اما انگیزه‌‌ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست.»

خانه شیشه‌ای، کوزوو، آهنگ دونفره، سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره‌‌ای، پسرکشی، رویای سهراب، بی وزنی، پالتو شتری، حضور مخفی یک بیگانه، عطر داغ، دشمن زن، لونه زنبور و گناهکاران، از جمله فیلم‌هایی هستند که بهاره کیان افشار در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

ترلان پروانه

بازیگران سریال غربت

ترلان پروانه در هجدهم تیر ماه سال ۱۳۷۷ در شیراز به دنیا آمد. پدرش مهندس و مادر پریسا فروغی خانه‌دار و علاقمند به بازیگری است. او دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است.

پروانه از سه سالگی برای تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت و حالا از بازیگران پر کار و مطرح است. او در هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی برای ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین رفت و پس از آن به برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

ترلان پروانه در شش سالگی در سریال «۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها‏» بازی کرد و سپس برای جایزه بزرگ مهران مدیری جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۸۴ با سریال «شبی از شب ها» در نقش نازنین شناخته شد.

ترلان پروانه در 7 سالگی با بازی در فیلم «مادر صدامو میشنوی» وارد سینما شد. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۱) برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد.

او درباره‌ی اهدافش در بازیگری گفته است: «افق بازیگریم، افقی پهناور، نامحدود و بدون مرز است. در واقع باید گفت اهداف بسیاری به‌عنوان یک بازیگر دارم که سعی می‌کنم آنها را دسته‌بندی کنم. بعد از تعیین هدف‌‌ها انتخاب مسیر درست هم اهمیت دارد، با انتخاب مسیر مناسب می‌توان به طرف هدف‌هایی که انتخاب کرده‌ایم قدم برداشت.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

حسین مهری

بازیگران سریال غربت
زندگینامه بازیگران سریال غربت

حسین مهری زاده‌ی ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در ساوه است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال 1387 با اجرای تئاتر آغاز کرد. مهری با ایفای نقش در سریال زیر هشت شناخته شد و با بازی در نقش سینا درسریال زمانه به اوج شهرت رسید.

حسین مهری در فیلم ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز: رد خون به کارگردانی محمد حسین مهدویان نقش عباس زریباف (جاسوس در سپاه پاسداران بود که در اتاق شنود فعالیت داشت و برای سازمان مجاهدین خلق جاسوسی می‌کرد) را ایفا کرد.

فیلم‌های عشق + ۲، روزهای زندگی، معراجی‌ها، زرد، چراغ‌های ناتمام، هفت و نیم، زنبور کارگر، مزون کار، ویولن، کولبرف و تدفین دیگر آثار سینمایی حسین مهری هستند.

از سریال‌های کارنامه هنری مهری می‌توان به حوالی پاییز، سرزمین کهن، همه‌چیز آنجاست، معراجی‌ها، تا ثریا، پایتخت، نابرده رنج و خوش رکاب اشاره کرد.

حسین مهری در آذر ماه ۱۳۹۱ ازدواج کرد. همسر او در عرصه هنری حضور ندارد. آن‌ها یک پسر به‌نام حامین دارند که متولد سال ۱۳۹۶ است.

آناهیتا درگاهی‌

بازیگران سریال غربت

در ادامه‌ی بیوگرافی بازیگران سریال غربت می‌رسیم به آناهیتا درگاهی‌. وی زاده‌ی هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. او فارغ‌التحصیل مقطع فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است.

درگاهی نقاشی را نزد استاد «عباس کاتوزیان» آموخته است و از فعالان این عرصه به شمار می‌آید. وی همچنین از طراحان مطرح پوستر است و آثار متعددی در این زمینه دارد.

آناهیتا درگاهی با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در «کاخ دیواران»، «گالری سیحون»، «موز کاخ سفید» و «جم آرت» در دبی به شهرت رسید. آخرین نمایشگاه وی به‌ نام «فصل من کجاست» آبان ماه سال ۱۳۹۷ در گالری آریانا برگزار شد.

درگاهی کار تئاتر را با میکائل شهرستانی شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۳ به کارگاه بازیگری «آوا» رفت و با حسن معجونی تئاتر «سه خواهر» را کار کرد. او در ادامه در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی حاضر شد و سپس فعالیت‌اش را در کلاس فرزاد موتمن ادامه داد.

آناهیتا درگاهی در ۲۹ سالگی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»  برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۹۶ با فیلم «زرد» کنار بهرام رادان شناخته شد و یک سال بعد با نقش‌آفرینی در سریال «ممنوعه» به اوج شهرت در دنیای بازیگری رسید.

درگاهی درباره‌ی بازیگری در تئاتر گفته است: «تئاتر سربازی برای بازیگر است. وقتی تئاتر کار می‌کنی نفس به نفس تماشاگر نشستی و خودت را می‌‌سازی و جای اشتباه نداری؛ بنابراین طبعا در سینما راحت‌تر کار می‌کنی.»

آناهیتا درگاهی در ۲۹ سالگی برای بار دوم با اشکان خطیبی (بازیگر) که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود، ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های 2023

سوسن پرور

بازیگران سریال غربت
بیوگرافی بازیگران سریال غربت

سوسن پرور زاده‌ی ۱۳۵۴در اراک است. او لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارد. وی سال‌هاست در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش‌آفرینی می‌کند.

پرور در سال ۱۳۷۳ اجرای تئاتر را از دانشگاه شروع کرد. او سه سال بعد برای نمایش «بوی دستهای پدربزرگ» جایزه بازیگر دوم را از جشنواره سمنان گرفت. وی در رادیوی اراک کار کرده است و حدود یک سال کارگردان نمایش رادیویی بوده و در نمایش‌های رادیویی هم حضور داشته است.

سوسن پرور در سال 1381 از اراک به تهران مهاجرت کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش «توالت» را در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه برد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شد.

پرور در سال 87 با نقش‌آفرینی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران به شهرت رسد. او در سال 1379 با بازی در فیلم «زندان زنان» ساخته‌ی منیژه حکمت وارد سینما شد.

او درباره‌ی انتخاب کار کمدی می‌گوید: «دوران دانشجویی علاقه زیادی داشتم به گروتسک و طنزی که در آثار اوژن یونسکو بود. پایان نامه فوق لیسانسم هم حول محور گروتسک بود، برای همین به سمت کمدی جذب شدم. اگر چه پروژه‌هایی که کار می‌کنم با طنزی که ایده آل من است فاصله دارد، اما باز هم ترجیح می‌دهم طنز کار کنم، اصولا دوست دارم دیگران را بخندانم.»

مهدی میامی

بازیگران سریال غربت

مهدی میامی زاده‌ی سال ۱۳۳۲ در تهران است. وی کارش را از نوجوانی با اجرای تئاتر آغاز کرد. او برای بازی در فیلم کوتاه زندگی بهتر برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و در ۲۰ سالگی با فیلم قیامت عشق وارد سینما شد.

میامی بعد از انقلاب در سال ۱۳۵۹ بازیگری را با تئاتر ادامه داد و در ۲۸ سالگی با فیلم جاده به سینما بازگشت و در سال ۱۳۶۲ با بازی در سریال نوروزنامه وارد قاب تلویزیون شد.

مهدی میامی در سریال‌های تلویزیونی همچون ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، سریال شهریار ساخته‌ی کمال تبریزی، مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی، ساختمان ۸۵ و ستایش نقش‌آفرینی کرده است.

مهدی میامی یکی از موسسین گروه تئاتر کوچ است. وی علاوه بر بازیگری، دستیار کارگردان چند فیلم سینمایی بوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های تاریخی

آیدا جعفری

بازیگران سریال غربت
عکس بازیگران سریال غربت

آیدا جعفری متولد یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری و لیسانس رشته سخت افزار کامپیوتر است. جعفری دیپلم بازیگری نیز دارد و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرده است.

او در نوجوانی به کلاس بازیگری محمودرضا رحیمی رفت و با بازی در تئاترهای کارگاهی فعالیت را به طور جدی‌ ادامه داد. اما پس از مدتی به دلیل مخالفت برادرها و خانواده‌اش از بازیگری فاصله گرفت. اما از سال ۹۲ دوباره به کلاس بازیگری رفت و از آنجا به فیلم کوتاه مرداد معرفی شد.

آیدا جعفری در 26 سالگی با حضور در کلاس بازیگری بهمن گودرزی، توسط این کارگردان مطرح برای بازی در فیلم ثبت با سند برابر است، انتخاب شد. وی در سال ۹۷ با بازی در یکی از نقش‌های فرعی سریال آنام جلوی دوربین جواد افشار رفت و پس از این مجموعه در سریال گاندو نقش یک پلیس زن را ایفا کرد.

ستایش رجایی‌نیا

بازیگران سریال غربت

بیوگرافی بازیگران سریال غربت را با ستایش رجایی‌نیا ادامه می‌دهیم که متولد سال 1371  در مشهد است. وی سال 1397 با بازی در تله فیلم چای سرد وارد دنیای بازیگری شد.

او در آثاری همچون مجموعه زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری، فیلم کوتاه ایوب ساخته‌ی امین قوامی و فیلم‌های سینمایی علفزار به کارگردانی کاظم دانشی و گربه سیاه ساخته‌ی کریم امینی نقش آفرینی داشته است.

ستایش رجایی‌‌نیا از بازیگران فعال تئاتر است و در آثار بسیاری نقش‌آفرینی کرده است که از میان آن‌‌ها می‌‌توان به «دریاچه قو»، «جیرجیرک»، «بی‌ نوایان»، «خون و ماتیک»، «طوفان»، «روزی روزگاری آبادان»، «رقص روی پشت کژدم»، «عروس دریایی»  «آن سه نفر» و «شنا در آتش» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های کره ای

هدیه آزیدهاک

بیوگرافی بازیگران سریال غربت
بازیگران غربت

هدیه آزیدهاک یکی دیگر از بازیگران سریال غریت است. وی در دهم آبان ماه سال 1370 در تهران به دنیا آمد. او هنرجوی موسسه فرهنگی هنری نقش اول بود و بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرد.

آزیدهاک در سال 1398 با بازی در فیلم روشن به کارگردانی و نویسندگی روح‌الله حجازی وارد سینما شد. او دو سال بعد با ایفای نقش دختری به نام مرضیه در سریال خودخواسته وارد قاب تلویزیون شد.

فیلم آزردگان و سریال‌های آمستردام، در کنار هم 2 به عنوان از آثار کارنامه هنری هدیه آزیدهاک هستند.

فرید قبادی

بازیگران سریال غربت

فرید قبادی متولد سال 1353 است. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کاردانی رشته روانشناسی است. وی در 40 سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم جاده شهریار به کارگردانی وحید قاضی میرسعید وارد سینما شد.

وی در آثار بسیاری از جمله مجموعه‌های تلویزیونی چمدان، می خواهم داستان بنویسم، به به چه هوایی، مثل همیشه، حلقه سبز و شهر قشنگ ایفای نقش داشته است.

آتش در گلستان (1400)، دلدادگان (1396)، تعطیلات دوست داشتنی (1393)، تصادف ممنوع (فیلم تلویزیونی) (1389) و ملکاوان (1386) از دیگر آثار کارنامه هنری فرید قبادی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

بهترین سریال های جنایی کره ای

لادن ژاوه وند

بازیگران سریال غربت
زندگینامه بازیگران سریال غربت

لادن ژاوه وند متولد 10 بهمن 1334 در تهران است. او فرزند اول خانواده‌ای هفت نفره بود.

وی زندگی تلخ و عجیبی را سپری کرده است. از تلخی‌های زندگی لادن ژاوه وند می‌توان به اعتیاد در 4 سالگی، ازدواج در 12 سالگی، طلاق، فروش مواد مخدر، کارتن خوابی، تجربه زندان و غم از دست دادن فرزند اشاره کرد.

لادن ژاوه وند پس از تحمل رنج‌های بسیار، در سال 1396 با بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی به شهرت رسید و پس از این فیلم در آثار سینمایی درخشانی به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم‌های سینمایی آینده، شنای پروانه، غریزه، نعره سکوت و مجموعه‌های نمایش خانگی یاغی، نیو کمپ و اکازیون از آثار کارنامه هنری لادن ژاوه وند هستند.

لطف‌الله سیفی

بازیگران سریال غربت

بیوگرافی بازیگران سریال غربت را با لطف‌الله سیفی به پایان می‌رسانیم که بازیگری را از سینما آغاز کرده است. او در سال ۱۳۹۶در فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه به ایفای نقش پرداخت.

درساژ از پرافتخارترین فیلم‌های سال سینمای ایران شد و موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فجر و کسب جایزه از جشنواره برلین و چندین جایزه بین‌المللی دیگر گردید.

لطف الله سیفی بازیگر توانمند و پرتلاشی است که در آثاری همچون فیلم‌های روز ششم، سر انگشتان فرشته، حمال طلا، درخونگاه، درساژ و سریال‌های پوست شیر، میخواهم زنده بمانم، مهرآباد، تا رهایی و عبور از پاییز به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای تاریخی

خلاصه داستان سریال غربت

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال غربت سراغ قصه این مجموعه درام و جنایی می‌رویم که به روایت معضلات اجتماعی در فضایی ملتهب پرداخته است و داستان اصلی آن را روابط بین شخصیت‌ها قصه شکل می‌دهد.

بازیگران سریال غربت
بازیگران سریال غربت

در خلاصه داستان سریال غربت آمده است: «تعدادی از زنان یک کارتل مواد مخدر تصمیم به فرار و مهاجرت می‌گیرند و در این مسیر برای فرار از جبر صاحب کارشان می‌بایست از سد او گذر کنند.»

درواقع سریال غربت با شخصیت‌های قوی و بازیگران مطرح و پرطرفدار، تلاش می‌کند داستانی پرتنش و جذاب از زندگی نسل جوانان امروز را به تصویر بکشد.

کارگردان سریال غربت

امیر پورکیان کارگردان سریال غربت، در پازدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۲ در اهواز به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی روابط عمومی و رسانه است و فعالیت سینمایی خود را با تهیه‌کنندگی فیلم خیابان یکطرفه آغاز کرد.

فیلم دریا و ماهی پرنده (سال ۱۳۹۴) به تهیه‌کنندگی پورکیان، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همدان شد. همچنین این فیلم خوش‌ساخت برنده جایزه بهترین فیلم موندنس آمریکا و برنده جایزه بهترین فیلم منتقدین مسکو شد.

امیر پورکیان سال‌هاست در عرصه‌ی هنر به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده، شاعر و فیلمساز سینما مشغول فعالیت است. او کارگردانی مجموعه ممنوعه، فیلم آینده و ناکوک را برعهده داشته است.

عوامل تولید سریال غربت

  • نویسنده و کارگردان: امیرپورکیان
  • تهیه‌کننده: صادق یاری
  • مجری طرح و تهیه‌کننده اجرایی: مهدی یاری
  • مشاور پروژه: محسن رضایی
  • مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی
  • طراح چهره پردازی: میثم قراگزلو
  • طراح صحنه: مهدی دیلمی
  • صدابردار: آرش برومند
  • عکاس پشت صحنه : مهسا عباسی
  • عکاس پوستر: کورش جوان
  • تدوین: پیام علیمرادی
  • طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی
  • اصلاح رنگ: فربد جلالی
  • موسیقی: مسعود سخاوت دوست
  • دستیار کارگردان و مدیربرنامه ریزی: بهروز فروغی راد
  • طراح پوستر: شایان شفابخش
  • مدیر تولید: صابر احدی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال سریال غربت نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی‌نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوسن پرور، حامد رسولی، ستاره پروین، لطف الله سیفی، صفورا خوش طینت، شهزاد صفوی، میثم مجاوری، هدیه آزیدهاک، هدیه محقق، نادر بولفایی، سعید اژدرپور، ایرج رحمانی، نازنین فکری، مهدی میامی، لادن ژافه وند، حسین مسافر آستانه، فرید قبادی، رابی نیک طلب، سامان مرادی، آیدا جعفری و مریم کیا نقش‌آفرینی کردند.

سریال غربت چند قسمت است؟

این مجموعه در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی امیرپورکیان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال غربت چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام جنایی اجتماعی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر