coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

One UI 7.0 از تصاویر متحرک پشتیبانی می‌کند؛ نسخه بتا به‌زودی عرضه می‌شود!

به نظر می‌رسد که One UI 7.0، نسخه‌ی بعدی رابط کاربری سامسونگ، با طراحی‌های مهم و ویژگی‌های جدید به‌زودی عرضه خواهد شد. این نسخه بر اساس اندروید 15 توسعه یافته است و تغییرات قابل توجهی در زمینه تصاویر متحرک اعمال خواهد کردبا معرفی One UI 6.1.1 در گوشی‌های Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6، همه نگاه‌ها به سمت One UI 7.0 معطوف شده است. انتظار می‌رود با نسخه بعدی One UI که تغییرات عمده و پویا تجربه کاربری بهتری را به مخاطبانش ارائه کند.


بیشتر بخوانید:

خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی One UI 7.0 با تصاویر متحرک می‌تواند در نسخه بتا در تیر یا مرداد 1403 عرضه شود

به گفته Ice Universe، سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 را در تیر یا مرداد 1403 منتشر کند، البته اگر در توسعه داخلی آن مشکلات عمده‌ای پیش نیاید. پیش‌تر، این افشاگر ادعا کرده بود که One UI 7.0 تصاویر متحرک (مشابه انیمیشن‌های iOS و ColorOS) خواهد داشت، اما سپس توییت خود را حذف کرد.

پشتیبانی از تصاویر متحرک در اندروید 15
پشتیبانی از تصاویر متحرک در اندروید 15

گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که سامسونگ آیکون‌های بازطراحی‌شده، انیمیشن‌های روان‌تر و چیدمان جدید پنل سریع را معرفی خواهد کرد. همچنین، انتظار می‌رود که One UI 7.0 شامل یک برنامه دوربین بازطراحی‌شده با نوار کنترل سریع نزدیک به سوئیچر حالت‌ها باشد. برخی دیگر از ویژگی‌های جدید که می‌توان از One UI 7.0 انتظار داشت شامل قفل اپلیکیشن پایه و یک کشوی اپلیکیشن عمودی (از طریق Good Lock) است.

سری Galaxy S24 ممکن است اولین گوشی‌هایی باشند که به نسخه بتای One UI 7.0 دسترسی پیدا کنند

با توجه به سابقه سامسونگ، این به‌روزرسانی می‌تواند سپس به گوشی‌های Galaxy S23، Galaxy Z Flip 6، Galaxy Z Fold 6 و سایر گوشی‌های رده‌بالا منتشر شود. پس از 5 تا 6 نسخه بتا، شرکت ممکن است نسخه پایدار One UI 7.0 را در مهر یا آبان عرضه کند.

سامسونگ می‌تواند پیش از پایان سال جاری  به‌روزرسانی One UI 7.0 را برای اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های رده‌بالا و میان‌رده منتشر کند. دستگاه‌های رده‌پایین واجد شرایط ممکن است این به‌روزرسانی را در اوایل سال 2025 دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر