coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی ریلمی نارزو N61 در هند اعلام شد [+ مشخصات کلیدی]

تاریخ معرفی ریلمی نارزو N61 برای بازار هند فاش شد. این گوشی به زودی با مشخصاتی نسبتا مشابه ریلمی Narzo N63 در بازار هند عرضه خواهد شد.

ریلمی، برند مشهور در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند چینی، به تازگی تاریخ عرضه گوشی جدید خود از سری Narzo را اعلام کرده است. این گوشی همان ریلمی Narzo N61 است که جدیدترین گوشی ارزان قیمت و اقتصادی ریلمی محسوب می‌شود. ظاهرا قرار است که این گوشی هفته آینده به در بازار هند عرضه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی ریلمی نارزو N61

شرکت ریلمی در یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که گوشی ریلمی Narzo N61 در ظهر 29 جولای 2024 در هند عرضه خواهد شد. ریلمی جزئیات دقیق‌تری درباره مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را به اشتراک نگذاشته اما تیزرها و پوسترهای منتشر شده یک ایده کلی از طراحی و برخی از مشخصات این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

برای مثال، همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، در پنل پشتی ریلمی نارزو ان 61 یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، Narzo N61 از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار خواهد بود.

تاریخ معرفی ریلمی نارزو N61

ریلمی همچنین به قابلیت Rainwater Smart Touch اشاره داشته که به شما اجازه می‌دهد از گوشی خود حتی با دست‌های خیس و در زیر باران استفاده کنید. از سوی دیگر، Realme Narzo N61 از محافظ ArmorShell با گواهی TUV Rheinland High Reliability برای محافظت بیشتر برخوردار خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، همین ماه گذشته بود که ریلمی از یک گوشی با نام Realme Narzo N63 با پشتی چرم گیاهی و برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه 7999 روپیه‌ای در بازار رونمایی کرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که ریلمی Narzo N61 نیز دارای برچسب قیمتی زیر 10000 روپیه باشد.

محض یادآوری، ریلمی Narzo N63 دارای یک صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این دستگاه به تراشه UNISOC T612 مجهز شده و از حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده و از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و برای تصویربرداری از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمق سنج در پنل پشت و همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلو استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که ریلمی Narzo N61 نیز در بیشتر مشخصات با این گوشی هم رده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی ریلمی نارزو N61 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر