coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه پرطرفدار ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی با ما همراه شوید.

سریال ارمغان تاریکی که به قلم جلیل سامان به نگارش درآمده است، داستانی عاشقانه، انقلابی و سیاسی را در دهه‌ی شصت روایت می‌کند. این مجموعه محبوب نخستین بار در سال ۱۳۸۹ به مناسبت دهه‌ی فجر از شبکه ۳ سیما پخش شد.

خرید بلیط هواپیما

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های عاشقانه و سیاسی هستید، می‌توانید سریال ارمغان تاریکی را از یکشنبه 7 مرداد ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال ارمغان تاریکی هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعات 05:00 بامداد و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ارمغان تاریکی از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی
ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی

ارمغان تاریکی که در 22 قسمت به تهیه کنندگی سیداحمد کاشانچی ساخته شده، درباره چند دانشجو است که در سال‌های آغاز دهه ۶۰ در تهران زندگی می‌کنند. هر کدام از این دانشجوها در مواجه با حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن زمان از جمله جنگ تحمیلی، بحران‌های سیاسی و حضور گروهک‌های سیاسی در جامعه، سرنوشتی متفاوت را تجربه می‌کنند.

در سریال محبوب ارمغان تاریکی آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید مشیری، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، فریبرز گرم‌رودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، علی ابوالحسنی، مریم سرمدی، ترلان پروانه، رضا اصغری، غزل ذوالفقاری، فرشته آلوسی، ساقی زینتی، آرمان ضیایی، فرید کلهر، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال ارمغان تاریکی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه سیاسی عاشقانه می‌رویم که در بستر داستانی عاشقانه و جذاب به فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت می‌پردازد.

زمان پخش سریال ارمغان تاریکی
زمان پخش تکرار سریال ارمغان تاریکی از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان: مجید جوانی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عضو سازمان مجاهدین خلق می‌شود. او از طرف سازمان ماموریت می‌یابد تا برای نفوذ به خانواده انقلابی و مذهبی یکی از فرماندهان جنگ، با برادرزاده او ازدواج کند و سپس اهداف تشکیلات را دنبال نماید. به مرور زمان، مجید عاشق آن دختر می‌شود و در دو راهی بین عشق و وابستگی به سازمان قرار می‌گیرد.

کارگردان سریال ارمغان تاریکی

ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی

جلیل سامان کارگردان سریال ارمغان تاریکی، در بیست‌و‌دوم مهر ماه سال ۱۳۴۸در استهبان استان فارس به دنیا آمده است. سامان در سال ۱۳۸۹با ساخت مجموعه ارمغان تاریکی مشهور شد. او دو سال بعد با سریال پروانه به شبکه سه آمد و نشان داد که به روایت داستان‌هایی که مضمون تاریخی دارند، علاقه‌مند است.

سامان با کارگردانی سریال نفس در ۱۳۹۶رویدادهای تاریخی ایران در دهه‌های پنجاه و شصت را هنرمندانه به تصویر کشید. وی در سال 1399 با تلفیق ژانر کمدی و تاریخی، سریال «زیر خاکی» را ساخت و تحسین منتقدان را برانگیخت. با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون از سریال زیرخاکی، فصل دوم، سوم و چهارم آن نیز ساخته شد و از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

جلیل سامان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان تهیه‌کننده نیز با چندین پروژه همکاری داشته است. مستند بازسازی سوسنگرد از مجموعه روایت فتح، سریال ترس و لرز و مستند بازسازی قیام جنوب برخی از آثاری هستند که او تهیه‌کننده آن‌ها بوده است.

عوامل سریال ارمغان تاریکی

  • نویسنده و کارگردان: جلیل سامان
  • تهیه کننده: سیداحمد کاشانچی
  •  طراح چهره‌پردازی: جلال الدین معیریان
  • طراح صحنه: غفار رضایی
  • طراح لباس: مه لقا ناقد
  • مدیر صدابرداری: رضا کنشلو
  • برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی
  • منشی صحنه: مهرنوش صحرانورد
  • عکاس: حسن شجاعی
  • مدیر جلوه‌های ویژه: عباس شوقی
  • ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان
  • کارشناس نظامی: سرهنگ مددی
  • مدیر تدارکات: محمد معصومی
  • تدوین‌گر: رضا بهار انگیز
  • آهنگساز: فرید سعادتمند
  • صداگذار: فرید قاسمی
  • خواننده: محمد اصفهانی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ارمغان تاریکی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید مشیری، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، فریبرز گرم‌رودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، علی ابوالحسنی، مریم سرمدی، ترلان پروانه، رضا اصغری، غزل ذوالفقاری، فرشته آلوسی، ساقی زینتی، آرمان ضیایی، فرید کلهر، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ارمغان تاریکی چند قسمت است؟

این مجموعه در 22 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های تاریخی عاشقانه سیاسی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر