coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل نسخه رایگان Gemini را با سرعت بالاتر ویژگی‌های بیشتر عرضه جهانی کرد

چت‌بات هوش مصنوعی گوگل، Gemini، با یک به‌روزرسانی بزرگ به نام “Gemini 1.5 Flash” برای نسخه رایگان خود مواجه شده است. طبق وعده گوگل با آپدیت نسخه رایگان Gemini پاسخ‌دهی سریع‌تر، بهبود در استدلال و فهم تصاویر، و چهار برابر شدن پنجره محتوایی را ارائه می‌دهد. این بهبودها به منظور کارآمدتر و مفیدتر کردن نسخه رایگان Gemini برای کاربران در وظایف روزمره‌شان از جمله نوشتن ایمیل‌ها و دیباگ کردن کدها طراحی شده‌اند. پیش‌تر فقط در نسخه پیشرفته Gemini، پنجره محتوایی گسترده 32 هزار تایی امکان مکالمات طولانی‌تر و پرسش‌های پیچیده‌تر را فراهم می‌کرد.

برای بهره‌برداری بیشتر از این قابلیت، به زودی امکان بارگذاری فایل‌ها از طریق گوگل درایو یا به صورت مستقیم از دستگاه کاربران به نسخه رایگان Gemini اضافه خواهد شد. این قابلیت به Gemini این امکان را می‌دهد که از راهنماهای مطالعه، سوالات تمرینی ایجاد کند، فایل‌های داده را تحلیل کرده و بینش‌ها را از طریق نمودارها و گرافیک‌ها به تصویر بکشد.

خرید بلیط هواپیما

افزودنی دیگری که باید به آن اشاره کرد، ویژگی “محتوای مرتبط” است که لینک‌های وب‌سایت‌ها یا ایمیل‌های مرتبط را در پاسخ‌های Gemini نمایش می‌دهد. این ویژگی با هدف کاهش خطاهای هوش مصنوعی و تشویق کاربران به بررسی بیشتر موضوعات طراحی شده است. علاوه بر این، ویژگی “بررسی دوگانه” Gemini از جستجوی گوگل برای تأیید پاسخ‌ها استفاده می‌کند و اظهارات تایید شده یا متناقض را در وب برجسته می‌کند.


بیشتر بخوانید:


گسترش جهانی نسخه رایگان Gemini و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر

Gemini همچنین دامنه دسترسی خود را گسترش داده و اکنون در بیش از 230 کشور و منطقه و با پشتیبانی از 40 زبان در دسترس است. این چت‌بات همچنین در اپلیکیشن Google Messages بر روی دستگاه‌های منتخب اندرویدی در منطقه اقتصادی اروپا (EEA)، بریتانیا و سوئیس ادغام شده و از زبان‌های جدیدی مانند فرانسوی، لهستانی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

نسخه رایگان Gemini

اپلیکیشن موبایل Gemini نیز در حال راه‌اندازی در کشورهای بیشتری است تا افراد بیشتری بتوانند در حال حرکت به Gemini دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، نوجوانان در سراسر جهان به زودی به Gemini به بیش از 40 زبان دسترسی خواهند داشت. این هدف با کمک به آنها در موضوعات مدرسه‌ای، آماده‌سازی برای دانشگاه و پروژه‌های خلاقانه است. با این حال، برای اطمینان از استفاده ایمن و مسئولانه، گوگل سیاست‌ها و محافظت‌های اضافی از جمله فرآیند آشنایی خاص برای نوجوانان و راهنمای سواد هوش مصنوعی را اعمال کرده است.

در طول توسعه Gemini، گوگل بر مسئولیت‌پذیری و ایمنی کاربران تمرکز کرده و به همین دلیل اکنون اطلاعات بیشتری در مورد نحوه طراحی Gemini و نحوه پاسخ‌گویی آن منتشر کرده است. این شامل جزئیات راهنمای سیاست‌های آنها برای مدیریت موضوعات پیچیده و حساس است که بر اساس اصول هوش مصنوعی گوگل در استفاده مسئولانه و باز از فناوری است.

گوگل قصد دارد اخبار بیشتری از Gemini را در رویداد Made by Google ماه آینده همراه با رونمایی از جدیدترین دستگاه‌های خود به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر