coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال منو ترک نکن [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه‌ی جنایی و پلیسی منو ترک نکن به کارگردانی سیرو ویسکو از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال منو ترک نکن با ما همراه شوید.

منو ترک نکن (Non mi lasciare) یک مجموعه تلویزیونی ایتالیایی است که نخستین بار در ژانویه ۲۰۲۲ از شبکه رای این کشور پخش شد. در این سریال ویتوریا پوچینی، الساندرو روجا و سارا فلبرباوم نقش‌آفرینی می‌کنند.

خرید بلیط هواپیما

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ایتالیایی و جنایی هستید، می‌توانید سریال منو ترک نکن را از جمعه 5 مرداد ماه 1403 از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال منو ترک نکن ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال منو ترک نکن از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش سریال منو ترک نکن هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 11:00 صبح و 19:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال منو ترک نکن از شبکه تهران است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال منو ترک نکن
ساعت پخش سریال منو ترک نکن

مجموعه منو ترک نکن درباره زوایای تاریک شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی است. این سریال جذاب در ونتو و لاتزیو، به ویژه در شهر ونیز، در پولسین و در رم فیلمبرداری شده است.

گفتنی است سریال منو ترک نکن (Non mi lasciare) توانسته امتیاز 7 از 10 را از کاربران درگاه تخصصی IMDB دریافت کند.

بازیگران سریال منو ترک نکن

  • آلساندرو روجا در نقش دنیل
  • ویتوریا پوچینی در نقش النا زونین
  • سارا فلبربام در نقش جولیا لاری
  • آندریا دا مانینکور در نقش لوسیانو بالارین
  • فدریکا جیراردلو در نقش امیلیا زیری
  • یوجینیو فرانچسکینی در نقش لوییجی فورناری
  • لورنزو دلاپاسکوا در نقش دیگو
  • ماسیمو ریگو در نقش وینسنزو مولی
  • دمیترا بلینا در نقش مارتا بالارین
  • ساندرا چکارلی در نقش سرینا میسوری
  • سیمون بالداساری در نقش جکوپو
  • مائوریتسیو لومباردی در نقش ارنستو فورتین

همچنین وینسنزو توستو، نیکولا پانلیریا، کاترینا سیلوا، سرجو آلبلی، ایوان زربیناتی، استفانو اسکالکوتوس بازیگران دیگری هستند که در این سریال ایفای نقش کردند.

خلاصه داستان منو ترک نکن

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال منو ترک نکن از شبکه تهران سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی پلیسی می‌رویم که با پیدا شدن جسد یک پسر نوجوان آغاز می‌شود. در ادامه این ماجرا دانیل و نامزد سابقش النا که هر دو پلیس هستند، با همکاری هم یک باند قاچاق و فحشای کودکان را کشف و دستگیر می‌کنند.

 زمان پخش سریال منو ترک نکن
زمان پخش تکرار سریال منو ترک نکن از شبکه تهران

در خلاصه داستان منو ترک نکن آمده است: النا زونین پلیس است و در رم زندگی می‌کند. او در آنجا با جنایات دیجیتال و به ویژه با پرونده‌های جنایی علیه کودکان سر و کار دارد و با علاقه‌ و سواس تحقیقات مربوط به ناپدید شدن کودکان را پیگیری می‌کند.

یک پرونده جدید، مرتبط با تحقیقاتی که او مدتی روی آن کار کرده است، او را به ونیز، شهر دوران جوانی‌اش، که بیست سال قبل از آن دور شده بود، می‌برد. النا زونین در ونیز، با دانیل ویانلو نامزد سابقش و جولیا بهترین دوستش، ملاقات می‌کند. تحقیقات آن‌ها در ونیز، میان شگفتی‌های شهر، کاخ‌های باستانی، خیابان‌های ناشناخته و تالاب‌ها ادامه پیدا می‌کند. در نهایت ماجراجویی آن‌ها به کشف و دستگیری یک باند قاچاق و فحشای کودکان ختم می‌شود.

صداپیشگان سریال منو ترک نکن

سریال درام و جنایی منو ترک نکن (Non mi lasciare)، با گویندگی گروهی توانمند از صداپیشگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد. مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است.

شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، نگین سادات بنی عقیل، باران بهرامی، محمد تنهایی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، زویا خلیلی آذر، علی اصغر رضایی نیک، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم مهماندوست، حسین نورعلی، نازنین یاری و کریم بیانی گویندگان سریال منو ترک نکن هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال منو ترک نکن نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال آلساندرو روجا، ویتوریا پوچینی، سارا فلبربام، آندریا دامانینکور، فدریکا جیراردلو، یوجینیو فرانچسکینی، دمیترا بلینا، ایوان زربیناتی، نیکولا پانلی، وینسنزو توستو، نیکولا پانلیریا، کاترینا سیلوا، سرجو آلبلی، استفانو اسکالکوتوس و سیمون بالداساری نقش پرداخته‌اند.

سریال منو ترک نکن چند قسمت است؟

این مجموعه در 12 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سیرو ویسکو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال منو ترک نکن چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های جنایی و پلیسی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر