coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش سریال کارآگاه سایه [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال کره ای کارآگاه سایه به کارگردانی هان دونگ هوا از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال کارآگاه سایه با ما همراه شوید.

کارآگاه سایه (형사록) یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای به نویسندگی ایم چانگ سه، هوانگ سول هون و سون جونگ‌وو و بازی لی سونگ مین، جین گو، کیونگ سو جین و لی هاک جو است. این سریال از اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های جنایی کره‌ای هستید، می‌توانید سریال کارآگاه سایه را از یکشنبه 7 مرداد ماه 1403 از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال کارآگاه سایه ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال کارآگاه سایه از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال کارآگاه سایه هر شب ساعت 22:300 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعات 03:30 بامداد، 10:30 صبح و 16:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال کارآگاه سایه از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال کارآگاه سایه
ساعت پخش سریال کارآگاه سایه از شبکه تماشا

کارآگاه سایه (형사록) یک سریال جنایی جذاب است که در آن مجموعه‌ای از بازیگران توانمند و باتجربه‌ی کره‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند. هنرپیشه‌هایی که به خوبی توانسته‌اند روابط آمیخته با تردید و تنش میان شخصیت‌ها را خلق کنند و فضایی رازآلود و سرشار از هیجان را پدید بیاورند.

گفتنی است سریال کارآگاه سایه (Shadow Detective) توانسته امتیاز 7 از 10 را از کاربران درگاه تخصصی IMDB دریافت کند.

بازیگران سریال کارآگاه سایه

ساعت پخش سریال کارآگاه سایه
زمان پخش تکرار سریال کارآگاه سایه از شبکه تماشا
  • لی سونگ مین در نقش کیم تک روک
  • جین گو در نقش کوک جین هانکیم مین چول در نقش جوانی جین هان
  • کیونگ سو جین در نقش لی سونگ آه
  • لی هاک جو در نقش سون کیونگ چان
  • جونگ جین یونگ در نقش چوی دو هیون (فصل ۲)
  • کیم شین روک در نقش یون جو هیوک (فصل ۲)

خلاصه داستان سریال کارآگاه سایه

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال کارآگاه سایه از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی کره‌ای می‌رویم که درباره‌ی کارآگاهی در شرف بازنشستگی است که یک جنگ روانی نفس‌گیر را با مردی مرموز که هویت خود را پنهان کرده، آغاز می‌کند.

زمان پخش سریال کارآگاه سایه

در خلاصه داستان سریال کارآگاه سایه آمده است: «کارآگاه کیم تاکروک که دوران حرفه‌ای عالی و درخشانی را در نیروهای پلیس سپری کرده، آماده بازنشسته شدن است؛ اما متهم به قتلی می‌شود که مرتکب آن نشده است و قاتل واقعی از او اخاذی می‌کند. حال کیم تاکروک یک تعقیب و گریز نفس‌گیر را با این قاتل اسرارآمیز آغاز کرده تا هویت واقعی او را آشکار کند. او به کمک کارآگاهان لی سونگ-آ و سون کیونگ-چان جستجویی را برای شناسایی مرد مرموز آغاز می‌کند. اما در این راه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو می‌شود.»

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال کارآگاه سایه نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال لی سونگ مین، جین گو، کیونگ سو جین، لی هاک جو، کیم هونگ پا، یو سونگ موک و کیم شین روک نقش‌آفرینی کردند.

سریال کارآگاه سایه چند قسمت است؟

این مجموعه در 12 قسمت ۴۹ تا ۶۲ دقیقه‌ای به کارگردانی هان دونگ هوا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال تا ثریا چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های کره‌ ای جنایی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر