coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی جدید اوپو با نام Oppo A3 Energy Edition معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی جدید اوپو با نام Oppo A3 Energy Edition امروز در چین معرفی شده است. این گوشی ارزانقیمت و اقتصادی مشخصات برجسته‌ای در حد پرچمدارانی مانند گلکسی S24 اولترا دارد.

برند اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی خود با نام اوپو A3 Energy Edition در چین رونمایی کرده است. تمرکز اصلی اوپو در ساخت این دستگاه بر روی دوام، عمر باتری و عملکرد با قیمت مناسب و پایین بوده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی جدید اوپو (نسخه انرژی اوپو A3)

نسخه Energy اوپو A3 در سه رنگ بنفش، سبز و مشکی در بازار موجود شده است. این محصول طراحی شیکی دارد و با ساختار سبک 186 گرمی و ضخامت باریک 7.68 میلی‌متری بسیار زیبا به نظر می‌رسد و همچنین کار با آن بسیار آسان است.

گوشی جدید اوپو

این گوشی هوشمند که برای استفاده روزمره طراحی شده، دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که باعث می‌شود در محیط‌های بارانی در کوتاه مدت مقاومت خوبی داشته باشد. شرکت سازنده ادعا کرده است که این گوشی در تست باران شبیه‌سازی شده حدودا 10 دقیقه را بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته است. علاوه بر این، این گوشی عملکرد لمسی مناسبی را هنگام کار با انگشتان مرطوب یا روغنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همچنین Oppo برای افزایش دوام و مقاومت این گوشی، از یک قاب محافظ ضد سقوط با لبه‌های برجسته و یک نوار عمودی ضد لغزش برای چسبندگی بهتر استفاده کرده است.

صفحه نمایش Oppo A3 Energy Edition، در عین اینکه مناسب و قابل قبول است، چندان برجسته و خاص نیست. این صفحه نمایش 6.67 اینچی (LCD) وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در بالای خود جای داده است.

گوشی جدید اوپو

در بخش سخت افزار این گوشی از پردازنده دایمنسیتی 6300 مدیاتک بهره گرفته شده که یک چیپست میان‌رده با قابلیت‌های مناسب است. این پردازنده با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود و خوشبختانه یک گزینه با فضای ذخیره سازی بیشتر (512 گیگابایت) برای کاربران در نظر گرفته شده است. منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند؛ این سرعت شارژ در مقایسه با گوشی‌های پرچمداری مانند Galaxy S24 Ultra بی‌نظیر است.

سیستم دوربین شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی می‌شود. شایان ذکر است که این گوشی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند حذف اشیا، برش و اسکن اسناد و همچنین یک بلندگو برای خروجی صدا برخوردار است.

قیمت اوپو A3 Energy Edition

Oppo A3 Energy Edition با قیمت 1799 یوان (تقریبا معادل 248 دلار آمریکا) برای نسخه 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. یک نسخه دیگر با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد که 2399 یوان (تقریبا معادل 350 دلار) قیمت دارد. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی اقتصادی اوپو را از طریق فروشگاه رسمی شرکت سازنده در چین خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید اوپو در بخش محصولات اقتصادی و ارزانقیمت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر