coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها ؛ شرایط مرد و زن مجرد

در قوانین جدید آمده است که پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها هم امکان‌پذیر است، اما باید شرایط لازم دریافت این وام را داشته باشید. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

دولت برای بهبود وضعیت مسکن مستأجرین، تسهیلاتی تحت عنوان تسهیلات ودیعه مسکن به مستأجرین مشمول اعطا می‌کند. مبلغ وام ودیعه مسکن در سال 1403 نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که البته باتوجه به افزایش فضایی نرخ اجاره‌بها ، تنها بخشی از مشکل نقدینگی افراد را پوشش می‌دهد.

ازجمله شرایط دریافت وام ودیعه مسکن می‌توان به متأهل بودن فرد متقاضی، عدم بدهی فعال وام‌های اجاره مسکن پیشین و غیره اشاره کرد. در قوانین جدید، پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها هم در نظر گرفته شده است که تحت شرایطی به زن یا مرد مجرد پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید:


شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی تهران ضمن اشاره به بهتر شدن روند اعطای وام ودیعه مسکن در سال جاری گفت: «با توجه به ورود به فصل تابستان، بانکها باید همکاری خود را افزایش داده و به افراد بیشتری وام اجاره اعطا کنند.»

وی افزود:

«به استناد ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران بانکها ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هستند.»

جنتی ادامه داد: «به استناد ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران بانکها ملزم به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در تهران تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هستند.»

شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن به مجردها

مدیرکل راه و شهرسازی تهران بیان کرد:

«متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کرده و از سامانه خودنویس و یا مشاوران املاک کد رهگیری دریافت کرده و در سامانه طرحهای جامع مسکن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبتنام کنند.»

حسین جنتی افزود: «در صورتی که متقاضی شرایط لازم را داشته باشد، ظرف 24 ساعت بعد از ثبت‌نام می‌توانید شعبه و بانک مورد نظر را انتخاب کنید.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص پرداخت وام اجاره بها به مستأجرین مجرد جیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر