coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویدیوی تبلیغاتی گوشی هواوی نوا فلیپ (Huawei Nova Flip) منتشر شد؛ تماشا کنید

امروز، هوآوی ویدیوی تبلیغاتی از گوشی تاشوی جدید خود با برند Nova به نام هواوی نوا فلیپ منتشر کرد که قرار است در تاریخ 6 اوت (15 مرداد) به طور رسمی در چین رونمایی شود.گزارش‌های زیادی منتشر شده که همگی به این اشاره دارند که هواوی قصد دارد سری گوشی‌های نوا 13 را در ماه اوت در چین رونمایی کند. این سری شامل گوشی‌هایی مانند Nova 13، Nova 13 Pro و Nova 13 Ultra خواهد بود. با این حال، شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه‌ها را تأیید نکرده است.


بیشتر بخوانید:


ویدیوی تبلیغاتی گوشی هواوی نوا فلیپ

هوآوی در این ویدیو نسخه سبز رنگ Nova Flip را به نمایش گذاشته است. در سمت راست دستگاه، کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارند که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده‌اند.

لبه بالایی هواوی نوا فلیپ (Nova Flip) یک میکروفون قرار دارد و لبه پایینی آن مجهز به اسلات سیم کارت، میکروفون دیگر، پورت USB-C و دریچه بلندگو است. پنل پشتی Nova Flip یک ماژول مستطیلی دارد که یک واحد دوربین دوگانه عمودی در سمت چپ و یک صفحه نمایش مربعی شکل ثانویه در آن قرار دارد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی Nova Flip در دسترس نیست. هوآوی همچنین گوشی‌های تاشوی برند Pocket را در چین به فروش می‌رساند. در فوریه سال جاری، این شرکت گوشی Pocket 2 را با چیپست کایرین (Kirin) به قیمت 7299 یوان (حدود 1000 دلار) معرفی کرد. Nova Flip که جوانان را هدف قرار داده، احتمالاً دارای مشخصاتی در حد میان‌رده یا زیر پرچمدار خواهد بود.

در اخبار مرتبط، هوآوی همچنین در حال کار بر روی سری گوشی‌های پرچمدار Mate 70 است. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که این سری در سه‌ماهه سوم سال جاری معرفی خواهد شد. با این حال، با توجه به اینکه سری Nova 13 قرار است در سه‌ماهه سوم رونمایی شود، به نظر می‌رسد که سری Mate 70 ممکن است به سه‌ماهه چهارم موکول شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر