coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش شدید مبلغ جریمه پارک دوبل در نرخ جدید جرائم رانندگی

مبلغ جریمه پارک دوبل در جرائم رانندگی جدید رانندگی افزایش داشته است. این جریمه نیز مانند دیگر جرائم جدید در کلانشهرها و دیگر شهرهای کشور متفاوت است.

نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از شنبه، 23 تیرماه 1403 به دستور محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، اجرایی و مشخص شد که 4 تا 5 برابر افزایش نرخ جریمه اعمال شده است. از همان تاریخ تکراتو نیز به عنوان یک رسانه مسئول به شرح جزئیات تعدادی از این جرائم که عموماً جرائم اصلی و حادثه‌ساز محسوب می‌شوند، پرداخته‌ایم.

امروز نیر قصد داریم جزئیاتی از مبلغ جریمه پارک دوبل در نرخ جدید جرائم رانندگی که در نرخ‌های جدید به شدت افزایش یافته است را به اطلاع شما برسانیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید:


مبلغ جریمه پارک دوبل در نرخ جدید جرائم رانندگی

براساس قوانین جدید، نرخ جریمه پارک دوبل غیرمجاز در کلانشهرها، مناطق آزاد تجاری – اقتصادی، جاده‌های بین شهری به 90 هزار تومان رسیده است. این جریمه در دیگر شهرها 60 هزار تومان و در مسیرهای روستایی نیز 30 هزار تومان است.

پارک یا توقف دوبله از جمله تخلفات رانندگی ساکن محسوب می‌شود که موجب اخلال در ترافیک به خصوص در ساعات پیک ترافیک می‌شود. در مواردی حتی این تخلف سبب وقوع تصادفات جبران‌ناپذیر رانندگی نیز شده است. در همین راستا نیز پلیس راهور به وسیله خودروهای دوربین‌دار ویژه ثبت تخلفات ثابت و همچنین ماموران مستقر در معابر نسبت به اعمال قانون و برخورد با این تخلف اقدام می‌کند.

مبلغ جریمه پارک دوبل در نرخ جدید جرائم رانندگی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص نرخ جریمه پار دوبل چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر