coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سازمان شهرداری: حقوق و مزایای کارگران شهرداری افزایش پیدا می‌کند

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از افزایش حقوق و مزایای کارگران شهرداری خبر داد. طبق اعلام این سازمان در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری‌ها و ایجاد انگیزه و جبران بخشی از حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

بر اساس اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حقوق و مزایای کارگران شهرداری افزایش پیدا می‌کند. این سازمان با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص تصمیمات گرفته شده در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد.


بیشتر بخوانید:


حقوق و مزایای کارگران شهرداری

در متن اطلاعیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آمده است که: «طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری‌ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت کار و امور اجتماعی وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون که بیش از سه دهه می‌گذرد و صرفاً در سال ۹۰ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود و تنها از افزایش سالیانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می‌شدند که در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری‌ها و ایجاد انگیزه و جبران بخشی از حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نیاز از کارگران شهرداری‌های سراسر کشور، در نهایت برقراری فوق العاده جذب بازارکار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست که با همکاری و مساعدت آن وزارتخانه، با پرداخت ۵۰ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده مذکور موافقت شود.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استانداری‌های سراسر کشور می‌بایست نسبت به طرح موضوع در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری مستقر در استان به منظور اجرایی نمودن فرآیند پرداخت برای مشمولین اقدام نمایند.»

حقوق و مزایای کارگران شهرداری 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص کارگران شهرداری چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر