coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ساعت پخش سریال طوبی [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی به‌زودی از شبکه یک پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال طوبی با ما همراه شوید.

سریال طوبی به قلم سید حسین امیرجهانی به نگارش درآمده است. این مجموعه در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام تاریخی هستید، می‌توانید سریال طوبی را از شنبه 13 مرداد ماه 1403 از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال طوبی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال طوبی از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال طوبی هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعات 1:45 بامداد، 11:45 و 15:10 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال طوبی از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال طوبی
ساعت پخش سریال طوبی

سریال طوبی اقتباسی از رمان «اربعین طوبی» نوشته‌ی سیدمحسن امامیان است. داستان این کتاب درباره زندگی زنی است که بخش عمده‌ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده است.

پس از نگارش طرح و فیلمنامه قسمت‌های آغازین سریال «طوبی» توسط سید حسین امیرجهانی، از آبان ماه ۱۴۰۲ مرحله تولید این سریال آغاز شد. لوکیشن‌های این اثر در ایران و عراق بوده‌اند.

حامد حسینی تهیه‌کننده سریال طوبی درباره‌ی ساخت عمارت و محل تصویربرداری این مجموعه گفته است: «درواقع لوکیشن عمارت باید در عراق باشد که به دلیل سختی فیلمبرداری در عراق بخشی از کار در عمارت ساخته شده در ایران تصویربرداری می‌شود. این کار هم به دلیل محدودیت‌های تصویربرداری در عراق بود هم از برآورد هزینه‌ها کم می‌کند. عمارتی هم که داریم به صورت ماندگار و ضد زلزله ساخته شده است.»

ساعت پخش سریال طوبی
زمان پخش تکرار سریال طوبی از شبکه یک

سعید سلطانی در بازدید پیمان جبلی رییس صداوسیما در سخنانی بیان کرد: «طوبی در روایت اتفاق نویی است که قصه آن از دهه ۵۰ شروع می‌شود و تا دهه ۸۰ ادامه دارد.»

سلطانی بخشی از این مجموعه طوبی را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است. علیرضا زرین‌دست که بیشتر در سینما فعالیت دارد و پیش از این مدیریت فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال «در چشم باد» را بر عهده داشته است، این روزها مدیریت فیلمبرداری این سریال را برعهده دارد.

سریال طوبی با هنرمندی بازیگرانی مطرح از جمله هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریور ماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

خلاصه داستان سریال طوبی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال طوبی از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه درام تاریخی می‌رویم که مضمون آن، خانواده و پیاده‌روی اربعین است و داستان آن در سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ روایت می‌شود.

ساعت پخش سریال طوبی

در خلاصه داستان سریال طوبی آمده است: زنی به‌نام طوبی که از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است، برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می‌کند.

کارگردان سریال طوبی

سعید سلطانی کارگردان سریال طوبی، دانش‌آموخته‌ رشته‌ی سینما از دانشکده هنر است. وی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت.

داستان سریال طوبی

نخستین ساخته‌ی سعید سلطانی، فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» نام داشت که از شبکه یک سیما پخش شد. او در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثار بسیاری برای تلویزیون و شبکه‌های یک، دو، سه و پنج (تهران) تولید کرده است. اما می‌توان گفت، بیشتر شهرت سعید سلطانی برای ساخت سریال پس از باران و ستایش است.

از سریال‌های تلویزیونی که سعید سلطانی در کارنامه هنری خود دارد، می‌توان خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه را نام برد.

عوامل سریال طوبی

  • تهیه‌کننده: سیدحامد حسینی
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • نویسنده: سید حسین امیرجهانی
  • فیلمبردار: علیرضا زرین دست

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال طوبی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال طوبی چند قسمت است؟

این مجموعه در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال طوبی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های تاریخی درام لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر