coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ کارت‌های microSD جدید Pro Plus و Evo Plus را با ظرفیت تا 1TB رونمایی کرد

قطعا کارت‌های microSD را به یاد دارید. اگرچه امروزه کمتر گوشی هوشمند مدرنی را می‌توان یافت که از این کارت‌ها استفاده کند، اما وسایلی مانند پهپادها، دوربین‌های اکشن و کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوئیچ هنوز به این کارت‌ها برای ذخیره‌سازی متکی هستند. همان‌طور که همیشه بوده و هست، هر چه کارت بزرگتر و سریع‌تر باشد، بهتر است.سامسونگ کارت‌های microSD جدید Pro Plus و Evo Plus را با ظرفیت‌های حداکثر تا 1TB عرضه کرده است. بازی‌های معمولی سوئیچ به طور متوسط حدود 10 گیگابایت حجم دارند، بنابراین می‌توانید حدود 90 بازی را در آنها ذخیره کنید (البته باید توجه داشت که مقداری از فضا به دلیل سیستم فایل اشغال می‌شود)؛ اما برخی از بازی‌ها حجم بیشتری دارند. مثالا، نسخه کامل The Witcher 3: Wild Hunt نزدیک به 40 گیگابایت حجم دارد.


بیشتر بخوانید:


کارت‌های microSD جدید سامسونگ از بازی‌های سنگین پشتیبانی می‌کنند

کارت‌های microSD جدید از یک کنترلر 28 نانومتری جدید استفاده می‌کنند که از نظر مصرف انرژی کارآمدتر از کنترلرهای 55 نانومتری است که در کارت‌های microSD قدیمی‌تر استفاده می‌شد.

همچنین، این کنترلر جدید از کد تصحیح خطای Low Density Parity Check (LDPC) پشتیبانی می‌کند، که دوام کارت را در چرخه‌های نوشتن و پاک کردن بهتر می‌کند. بهبود عملکرد نیز به استفاده از تکنولوژی V-NAND نسل هشتم در این کارت‌ها نسبت داده می‌شود.

کارت‌های جدید سامسونگ پرو پلاس سرعت بسیار بالایی دارند و تا 180 مگابایت در ثانیه سرعت خواندن ترتیبی و تا 130 مگابایت در ثانیه سرعت نوشتن ترتیبی وعده می‌دهند.

در حالی‌ که کارت‌های Evo Plus کمی کندتر هستند و سرعت خواندن آنها 160 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 120 مگابایت در ثانیه است. این کارت‌ها برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها به استاندارد A2، برای ذخیره‌سازی فایل‌های عمومی و ضبط ویدئوی 4K به استانداردهای U3 و V30 رتبه‌بندی شده‌اند.

کارت‌های microSD جدید سامسونگ در چندین اندازه عرضه می‌شوند: 128GB، 256GB، 512GB و 1TB.

مدل Evo Plus نسخه‌ سرعت پایین با ظرفیت 64GB هم دارد که 60 مگابایت در ثانیه سرعت خواندن، 20 مگابایت در ثانیه سرعت نوشتن آن است که توانسته رتبه‌های A1/U1/V10 دریافت کند. تمام کارت‌ها دارای ضمانت محدود 10 ساله هستند و برای مقاومت در برابر آب، دمای بالا، اشعه ایکس و میدان‌های مغناطیسی طراحی شده‌اند.

در حال حاضر کارت‌های جدید در سطح جهانی در دسترس هستند. مدل‌های سریع‌تر Pro Plus از قیمت 25 دلار برای کارت 128 گیگابایتی شروع می‌شوند و برای مدل 1TB به 154 دلار می‌رسند. کارت‌های Evo Plus ارزان‌تر هستند و مدل 1TB آنها 132 دلار قیمت دارد (و مدل 64GB فقط 13 دلار است، اما، همان‌طور که گفته شد، بسیار کندتر است).

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر