coinex
otetmarket
propification.com

بازیگران سریال طوبی [بیوگرافی + عکس]

سریال طوبی با بازی شبنم قربانی و امین زندگانی از شبکه یک پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و بازیگران سریال طوبی با ما همراه شوید.

سریال درام تاریخی طوبی به قلم سید حسین امیرجهانی به نگارش درآمده است. این مجموعه اقتباسی از رمان «اربعین طوبی» نوشته‌ی سیدمحسن امامیان است. این رمان داستان زنی را روایت می‌کند که بخش عمده‌ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده است.

سریال طوبی هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این مجموعه در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.

در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، اسامی عوامل تولید و عکس بازیگران سریال طوبی را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال طوبی

سریال طوبی با هنرمندی بازیگرانی مطرح از جمله هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریور ماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

بازیگران سریال طوبی
بازیگران سریال طوبی

پس از نگارش طرح و فیلمنامه قسمت‌های آغازین سریال «طوبی» توسط سید حسین امیرجهانی، از آبان ماه ۱۴۰۲ مرحله تولید این سریال آغاز شد. لوکیشن‌های این اثر در ایران و عراق بوده‌اند.

سعید سلطانی در بازدید پیمان جبلی رییس صداوسیما در سخنانی بیان کرد: «طوبی در روایت اتفاق نویی است که قصه آن از دهه ۵۰ شروع می‌شود و تا دهه ۸۰ ادامه دارد.»

شبنم قربانی

بازیگران سریال طوبی

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی را با شبنم قربانی آغاز می‌کنیم که پیش این در مجموعه عشق کوفی درخشیده بود. وی در نوزدهم تیر ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کاردانی رشته‌ی کامپیوتر است.

قربانی در 27 سالگی در دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه شرکت کرد و یک سال بعد با تئاتر «یک مساوی چهار» روی صحنه رفت. سپس در مهر ماه 1396 در نمایش «سایکوسیس» به ایقای نقش پرداخت.

او یک سال بعد با بازی در سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان برای اولین بار جلوی دوربین رفت. قربانی در سال 1398 کنار شهاب حسینی با فیلم اولین برف (Ensilumi‎) محصول کشور فنلاند، وارد سینما شد. بازی ایشان در نقش سارا در سریال ملکه گدایان مورد توجه بسیاری از اهالی هنر قرار گرفت.

قربانی در سال 1402 برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

شبنم قربانی در نهم اسفند ماه سال 1399 با امین میرشکاری (صدابردار سینما و تلویزیون) ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

امین زندگانی

بازیگران سریال طوبی
بیوگرافی بازیگران سریال طوبی

امین زندگانی در پنجم شهریور ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمده است. پدرش از استادان مشهور موسیقی ایران بود. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارشناسی نمایش و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است.

امین زندگانی فعالیت هنری خود را از 19 سالگی با ورود به دانشگاه آغاز کرد. در سال 1374 موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تئاتر فجر شد.

تا کنون در تئاترهای بسیاری از جمله مرثیه‌ای برای یک دراکولا، بنگاه تئاترال، تانگوی تخم مرغ داغ، جاده طولانی مارپیچ، پایین گذر سقاخانه، یک زن، یک مرد و به من دروغ بگو نقش‌آفرینی کرده است.

زندگانی با بازی در سریال وکلای جوان وارد قاب تلویزیون شد. او در مجموعه‌های خانه امن، ملکاوان، پناه آخر، خانواده دکتر ماهان، پرستاران، چرخ فلک، ساعت صفر، همه چیز آنجاست، شاهگوش، خاطرات مرد ناتمام، مختارنامه، قفسی برای پرواز، کابوس، تا صبح، یک اشتباه ساده، طلسم شدگان، معصومیت از دست رفته، نوعروس و همسفر نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم‌های سینمایی زد و بند، آن دیگری، آهوی پیشونی سفید 1، لالا کن، قرارمون پارک شهر، نازلی، ۲۴ سپتامبر، شهابی از جنس نور، فصل فراموشی فریبا، اختاپوس، راه بهشت، گلوگاه شیطان، خانواده ارنست، ملک سلیمان، من و دبورا، آدمک ها، بازیگر، زن شرقی، درخشش پنهان، ژرفا، شهرآشوب از دیگر آثار کارنامه‌ی هنری او هستند.

زندگانی علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند و به عنوان خواننده در گروه هفت حضور دارد. اجرای برنامه‌های قرنطینه و چهارده اینچ از دیگر سوابق کاری او است.

امین زندگانی در سال 1392 با الیکا عبدالرزاقی (بازیگر) ازدواج کرد. او در سال 1380 عنوان دومین بازیگر منتخب مردم از بین سریال‌های پخش شده در طول چهار سال را از شبکه سه کسب کرد.

رحیم نوروزی

بازیگران سریال طوبی

رحیم نوروزی متولد سال ۱۳۴۶ در رشت است. وی فوق‌دیپلم رشته‌ی مرمت بناهای تاریخی و لیسانس تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی دارد. او با شرکت در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی، بهزاد عشقی و امیر ثابت به آموختن هنر مورد علاقه‌اش پرداخت.

نوروزی پس از گذراندن این دوره‌ها با اجرای چندین تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر توانمند با بازی در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی به شهرت رسید.

نوروزی تاکنون در فیلم‌ها، تئاترها، سریال‌ها و تله فیلم‌های زیادی بازی کرده است. تب، عشق و عالیجناب، خانه‌ای در تاریکی، کلانتر، یادآوری، اشنوگل، آسمان هشتم، دوزخ، برزخ، بهشت، یک گزارش واقعی و کرگدن از آثار او در سینما و تلویزیون هستند.

رحیم نوروزی تاکنون سه بار ازدواج کرده، اما از هر سه همسر خود جدا شده است. او یک دختر به نام پناه دارد. وی علاوه بر بازیگری و تدریس آن در سوره، در زمینه خوشنویسی هم مهارت خاصی دارد و از جوانی به طور حرفه‌ای در این رشته هنری نیز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

فریبا متخصص

بازیگران سریال طوبی
عکس بازیگران سریال طوبی

بیوگرافی بازیگران سریال طوبی را فریبا متخصص یکی هنرمندان مطرح و پرکار تلویزیون ادامه می‌دهیم. فریبا متخصص، زاده‌ی یکم مرداد ماه سال 1340 در بروجرد است. وی فارغ‌التحصیل رشته جامعه شناسی بوده و بازیگری را از 20 سالگی با اجرای نمایش در تئاتر آغاز کرده است.

ایشان علاوه بر بازیگری، به عنوان گوینده در نمایش‌های رادیویی اجرا داشته و از سال 68 در اداره کل نمایش صدا استخدام شده است. متخصص در سال ۱۳۶۳ با ایفای نقش در فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری وارد سینما شد.

فریبا متخصص در 23 سالگی با ایفای نقش در سریال‌ طالب به کارگردانی عبدالرضا اکبری وارد قاب تلویزیون شد. وی کارنامه‌ی هنری درخشانی دارد و تا کنون با کارگردانان صاحب نام همکاری کرده است.

نیمه پنهان ماه، آوای فاخته، تولدی دیگر، چشم به راه، همسفر، در چشم باد و به دنیا بگویید بایستد، برخی از سریال‌های تلویزیونی کارنامه هنری فریبا متخصص هستند. همچنین وی از بازیگران سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی است.

فریبا متخصص سال‌هاست که ازدواج کرده و پسری به نام پوریا پور‌بهرامی دارد که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند.

داریوش ارجمند

بازیگران سریال طوبی

زندگینامه بازیگران سریال طوبی را با داریوش ارجمند آغاز می‌کنیم. وی در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۲۳ در مشهد به دنیا آمد. پدر ایشان استوار نصرالهی، نظامی ارتشی و مادرش دختر یکی از ثروتمندهای کارخانه‌دار شهر مشهد بود.

داریوش ارجمند فرزند دوم یک خانواده هشت نفره بوده است. وی تحصیلات خود را در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی گذراند.

ارجمند برای ادامه تحصیل به پاریس رفت. در پاریس مدرک فوق لیسانس تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. داریوش ارجمند و مهرداد تدین از بنیان‌گذاران سینمای آزاد مشهد هستند.

ارجمند فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر مشهد، و ساخت فیلم‌های کوتاه ۸ میلی‌متری ادامه داد. او با نقش‌آفرینی در فیلم ناخدا خورشید، ساخته ناصر تقوایی وارد سینما شد. در سال ۱۳۶۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از پنجمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. داریوش ارجمند در دهه ۶۰ در سه فیلم موفق دیگر به نام کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر نیز حضور داشت.

ارجمند در آثار ماندگار کارگردانان برجسته‌ای همچون بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی و داوود میرباقری نقش‌آفرینی کرده است. نقش مالک اشتر در سریال امام علی، ارجمند را به اوج شهرت و محبوبیت رساند. وی در سریال‌ تلویزیونی ستایش در نقش حشمت فردوس نیز بازی درخشانی داشت.

داریوش ارجمند در سال 1352 با فرشته یغمایی ازدواج کرد و سه فرزند به نام‌های امیریل، امیرسام و یلدا دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های ترکی 2024

مهدی سلوکی

عکس بازیگران سریال طوبی
زندگینامه بازیگران سریال طوبی

مهدی سلوکی در 1361/3/14 در اصفهان به دنیا آمد. مادرش اصالتا اراکی و خانه‌دار بوده و پدر او سرهنگ نیروی هوایی و اهل تهران است. مهدی سلوکی یک بردار بزرگتر به نام محمد دارد که از مجریان مشهور است و اجرای برنامه‌های پرطرفدار بسیاری را در کارنامه هنری خود دارد.

سلوکی دارای مدرک دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر تهران است و فعالیت هنری خود را با خطاطی و نقاشی آغاز کرد. او جزو پذیرفته‌‌شدگان رشته بازیگری دانشگاه اراک بوده؛ اما به گفته‌ی خودش، بازیگری و فعالیت‌های هنری‌اش مانع به پایان رساندن دوره‌ی کارشناسی او شده است.

او یکی از بازیگران پرکار تلویزیون و سینماست. از آثار مهدی سلوکی می‌توان فیلم‌های عرفان، ما همه گناهکاریم، پاشنه بلند 2، صفر، بار دیگر بنگر، سگ‌های پوشالی، دنیای پر امید، پروانگی، پاتو زمین نذار، زادبوم، کریستال و احضار شدگان و همچنین سریال‌های شاهرگ، ستایش 3 و بوی باران (عروس تاریکی) را نام برد.

مهدی سلوکی در آذر ماه سال 1393 ازدواج کرده و زندگی موفق و عاشقانه‌ای دارد.

فرهاد آئیش

بازیگران سریال طوبی

فرهاد آئیش متولد بیست‌و‌هفتم شهریور ماه سال 1331 در تهران است. او تحصیل کرده‌ی رشته‌ی فیلمسازی در انگلستان است. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر انگلستان و آمریکا آغاز کرد.

آئیش دوران جوانی را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی پرداخت.

فرهاد آئیش پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را در ایران ادامه داد. آئیش در سال 1379 با نقش آفرینی در سریال «قطار ابدی» به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری به عنوان نمایشنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر در آثار بسیاری حضور داشته است.

از آثار کارنامه هنری فرهاد آئیش می‌توان یک دزدی عاشقانه، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2024

بهترین سریال های 2023

سودابه بیضایی

بازیگران سریال طوبی
عکس بازیگران سریال طوبی

سودابه بیضایی متولد هجدهم اردیبهشت ماه سال 1360 در شیراز است. پدر وی دبیر بازنشسته شیمی بوده و مادرش سهیلا کوشکی مدیر موسسه پوست شهر شیراز است.

او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی بوده و از سال 81 با ثبت‌نام در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان و فیملنامه نویسی ناصر تقوایی وارد این حرفه شد. او پس اینکه بازیگری را به طور حرفه‌ای آموخت، در 22 سالگی با بازی در با فیلم گیس بریده، برای اولین بار جلوی دوربین رفت.

سودابه بیضایی در سال 1384 با ایفای نقش در مجموعه پربیننده «وفا» به کارگردانی محمدحسی لطیفی وارد قاب تلویزیون شد و سال بعد در مجموعه جابربن‌حیان نقش‌آفرینی کرد. بیشتر شهرت وی برای بازی در سریال‌های هوش سیاه، کیمیا، نفس و آمین است.

وی علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی نیز فعالیت می‌کند و در نواختن گیتار مهارت خاصی دارد. بیضایی معتقد است بازیگری که موسیقی بداند، می‌تواند در کار بازیگری ریتم داشته باشد و همین طور ادبیات که هم‌خانواده سینماست، هنرپیشه‌ای که ادبیات بداند به راحتی می‌تواند فیلمنامه را آنالیز کند.

هومن برق نورد

بازیگران سریال طوبی

هومن برق نورد در پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. مادر او شاعر و پدرش مهندس است. هومن دو خواهر دارد که یکی از آن‌ها دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینماست و دیگری استاد نقاشی است و خارج از کشور زندگی می‌کند.

برق نورد دیپلم برق دارد و بازیگری را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. وی در هیچ کلاسی بازیگری شرکت نکرده و به صورت تجربی بازیگری را آموخته است. برق‌نورد در سال ۱۳۷۴ با مجموعه ابووهیب بهلول، وارد قاب تلویزیون شد و 11 سال بعد با ایفای نقش در فیلم یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی بازی در سینما را تجربه کرد.

هومن برق‌نورد در آثار بسیاری از جمله سریال‌های پرده نشین، دودکش، دزد و پلیس، زمانه، در مسیر زاینده رود، ساختمان پزشکان و فیلم های سینمایی لونه زنبور، آرایش غلیظ، جیب بر خیابان جنوبی و آدم آهنی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های کره ای

پرویز فلاحی‌پور

بازیگران سریال طوبی
بیوگرافی بازیگران سریال طوبی

پرویز فلاحی‌پور زاده‌ی سال ۱۳۳۶ در تهران است. او دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی است. فلاحی‌پور فعالیت هنری‌ خود را با بازی در تئاتر از دوران دبیرستان شروع کرد. این بازیگر قبل از انقلاب با یک گروه تئاتر به سرپرستی «قشقایی» همکاری داشته است.

وی فعالیت هنری خود را بازی در سریال‌های تلویزیونی ادامه داد. اگه بابام زنده بود، گل‌های گرمسیری، مرد هزار چهره، یوسف پیامبر، دلنوازان، در جستجوی آرامش، خانه امن و فرشتگان بی بال برخی از سریال‌هایی هستند که فلاحی پور در آن‌ها بازی داشته است.

وی با نقش‌آفرینی درخشانش در نقش «یاور» در مجموعه «شب دهم» به شهرت رسید. دیگر همکاری پرویز فلاحی پور با حسن فتحی در سریال شهرزاد رقم خورد که او ایفاگرشخصیت نصرت پاشایی بود.

فلاحی پور با بازی درخشانش در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر «جایزه بهترین بازیگر مرد» را دریافت کرد.

فریبا نادری

عکس بازیگران سریال طوبی

فریبا نادری در 23 فروردین ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است و از 19 سالگی با ایفای نقش در سریال مروارید سرخ ساخته‌ی مسعود رسام وارد دنیای بازیگری شد.

فریبا نادری در سال 1385، عاشقانه با مسعود رسام که 27 سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد. اما در سال 1388 مسعود رسام بر اثر سرطان درگذشت. نادری پس از فوت زنده‌یاد رسام در مصاحبه‌ای با ایسنا گفت: هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

از آثار کارنامه‌ هنری فریبا نادری می‌توان بزرگ مرد کوچک، غیرمحرمانه، سال‌های مشروطه، فاکتور هشت، ز یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست، چک برگشتی، ستایش 2، از سرنوشت، خائن کشی، حس خوب زندگی و لامبورگینی را نام برد.

فریبا نادری 8 سال پس از درگذشت مسعود رسام برای بار دوم با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و یک سال بعد از ازدواجش، دخترش یارا به دنیا آمد. نادری در سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای و دبیرستانی

رامین راستاد

بازیگران سریال طوبی
زندگینامه بازیگران سریال طوبی

زندگینامه بازیگران سریال طوبی را با رامین راستاد به پایان می‌رسانیم. وی متولد دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۱ در مشهد است. وی دانشجوی انصرافی ترم سه رشته ادبیات بوده و به خاطر علاقه و اشتیاقی که به بازیگری داشت، پس از انصراف از دانشگاه در کلاس های بازیگری استاد امین تارخ شرکت کرد.

راستاد در سال 1375 با ایفای نقش در فیلم «حریف دل» وارد دنیای بازیگری شد. او با حضور در سریال زیر تیغ و همبازی شدن با بازیگران مشهوری همچون پرویز پرستویی به شهرت رسید. وی علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان طراح گریم و دستیار کارگردان نیز با پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی همکاری داشته است.

راستاد از بازیگران سریال راز ناتمام بوده و در این مجموعه تاریخی که از شبکه یک پخش شد، نقش آیت‌الله رفسنجانی را ایفا کرده است.

رامین راستاد مدت‌هاست ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام صدف و یک پسر بنام ارشک است.

خلاصه داستان سریال طوبی

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال طوبی سراغ قصه‌ی این مجموعه درام تاریخی می‌رویم که مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است و داستان آن در سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ روایت می‌شود.

در خلاصه داستان سریال طوبی آمده است: زنی به‌نام طوبی که از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است، برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می‌کند.

بازیگران سریال طوبی

حامد حسینی تهیه‌کننده سریال طوبی درباره‌ی ساخت عمارت و محل تصویربرداری این مجموعه گفته است: «درواقع لوکیشن عمارت باید در عراق باشد که به دلیل سختی فیلمبرداری در عراق بخشی از کار در عمارت ساخته شده در ایران تصویربرداری می‌شود. این کار هم به دلیل محدودیت های تصویربرداری در عراق بود هم از برآورد هزینه‌ها کم می‌کند. عمارتی هم که داریم به صورت ماندگار و ضد زلزله ساخته شده است.»

سلطانی بخشی از مجموعه طوبی را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است. علیرضا زرین‌دست که بیشتر در سینما فعالیت دارد و پیش از این مدیریت فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال «در چشم باد» را بر عهده داشته است، این روزها مدیریت فیلمبرداری این سریال را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

کارگردان سریال طوبی

سعید سلطانی کارگردان سریال طوبی، دانش‌آموخته‌ رشته‌ی سینما از دانشکده هنر است. وی مدتی کارمند آموزش و پرورش بوده اما به دلیل فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به ساخت فیلم‌های کوتاه پرداخت.

نخستین ساخته‌ی سعید سلطانی فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» نام داشت که از شبکه یک سیما پخش شد. او در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین، آثار بسیاری برای تلویزیون و شبکه‌های یک، دو، سه و پنج (تهران) تولید کرده است. اما می‌توان گفت، بیشتر شهرت سعید سلطانی برای ساخت سریال پس از باران و ستایش است.

از سریال‌های تلویزیونی که سعید سلطانی در کارنامه هنری خود دارد، می‌توان خانه‌ای در تاریکی، رسم عاشقی، لبه تاریکی، سال‌های برف و بنفشه، شکرانه و مأمور بدرقه را نام برد.

عوامل سریال طوبی

  • تهیه‌کننده: سیدحامد حسینی
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • نویسنده: سید حسین امیرجهانی
  • فیلمبردار: علیرضا زرین دست

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال طوبی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی بازیگران سریال طوبی هستند.

سریال طوبی چند قسمت است؟

این مجموعه در 50 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال طوبی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های تاریخی درام لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر