coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات باتری شیائومی 15‌ پرو و شیائومی 15 اولترا مشخص شد

Digital Chat Station اطلاعات جدیدی در ویبو راجع یک گوشی پرچمدار با باتری سیلیکونی 6000 میلی آمپر ساعتی با کاربران به اشتراک گذاشته؛ گرچه این منبع نامی از محصول مورد نظر نبرده اما زمان‌بندی و گزارش‌های پیشین به ما می‌گوید که احتمالا شیائومی 15‌پرو مورد بررسی قرار گرفته است.

اما در گزارش به یک مورد جالب اشاره شده. این مشاور از وجود یک باتری 6200 میلی آمپرساعتی خبر داده که احتمال می رود به شیائومی 15 اولترا تعلق داشته باشد.

طبق برنامه معمولی شیائومی، انتظار می‌رود که شیائومی 15 اولترا در فوریه 2025 وارد بازار شود. در همین حال، پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 توسط کوالکام، شیائومی 15 پرو زودتر، حدود اکتبر یا نوامبر عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

اطلاعات منتشر شده تاکنون نشان داده که شیائومی 15‌ پرو دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5 خواهد بود. این دوربین با یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی فوق عریض و 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر همراه خواهد شد.

در قسمت جلویی صفحه نمایش پانچ مرکزی در حاشیه بالا با وضوح 2K و نرخ نو سازی 120 هرتز وجود دارد. یک حسگر اثر انگشت هم داخل صفحه نمایش تعبیه شده که گوشی شما را ایمن نگه می‌دارد.

از لحاظ ظاهری انتظار می‌رود شیائومی 15‌ پرو قاب میانی فلزی داشته باشد که یک نسخه ویژه تیتانیوم هم برای آن پیشنهاد شده. گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که این دستگاه دارای ضخامت 8.5 میلی متر و وزن حدود 220 گرم است.

ویژگی‌های استاندارد مانند NFC تمام کارکرد، کنترل از راه دور مادون قرمز، بلندگوهای دوگانه و IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب از دیگر دستاوردهای این محصول است.

دیجیتال استیشن در گزارش خود به تبلت جدید شیائومی اشاره می‌کند که دارای باتری عظیم 8650 میلی‌آمپر ساعتی با ظرفیت معمولی بیش از 9000 میلی‌آمپر ساعت است. در حالی که هنوز مشخص نیست که منبع اطلاعات به کدام تبلت خاص اشاره می‌کند اما احتمالا این مشخصات بخشی از سری پد 7 شیائومی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره شیائومی 15‌پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر