coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

حتی تاشوی گوگل نیز از Galaxy Z Fold 6 نازک‌تر است و مشخصات بهتری دارد

پس رونمایی سامسونگ از گوشی تاشو پرچمدارش فقط گوگل مانده که این مدل از گوشی‌اش را رونمایی کند. این شرکت قرار است در تاریخ 13 اوت گوشی Pixel 9 Pro Fold را معرفی کند.

شرکت‌های چینی قبلاً موفق به ایجاد گوشی‌هایی نازک‌تر و با مشخصات سخت‌افزاری بهتر از Galaxy Z Fold 6 شده‌اند و به نظر می‌رسد گوگل نیز قصد دارد همین کار را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی گوشی Pixel 9 Pro Fold

براساس اطلاعات لو رفته، گوشی پیکسل فولد 9 پرو نازک‌تر و با مشخصات بهتری نسبت به Galaxy Z Fold 6 به نظر می‌رسد. این گوشی تاشو نسل بعدی گوگل به ضخامت 10.5 میلی‌متر (ابعاد: 155.2 x 77.1 x 10.5 میلی‌متر) در حالت بسته طراحی شده، که 1.6 میلی‌متر نازک‌تر از Galaxy Z Fold 6 است.

گوشی تاشو گوگل سنگین‌تر از Galaxy Z Fold 6 است 257 گرم وزن دارد؛ در حالی که وزن گلکسی زد فولد 6 برابر با 239 گرم بوده که تقریباً به وزن Galaxy S24 Ultra با 232 گرم وزن نزدیک است.

مشخصات و طراحی گوشی Pixel 9 Pro Fold

مقایسه صفحه‌نمایش و باتری گوشی پیکسل 9 پرو فولد با گلکسی زد فولد 6

طبق گزارش‌ها، صفحه‌نمایش داخلی گوشی Pixel 9 Pro Fold به‌صورت قطری 8 اینچ است که اندکی از صفحه‌نمایش Galaxy Z Fold 6 بزرگ‌تر است.

همچنین، این صفحه‌نمایش می‌تواند تا روشنایی حداکثری 2700 نیت برسد که 100 نیت روشن‌تر از Galaxy Z Fold 6 است. صفحه‌نمایش کاور (پوششی) این گوشی 6.3 اینچ است؛ اما از نظر عرض با نسبت ابعاد 20:9، عریض‌تر از Galaxy Z Fold 6 با نسبت ابعاد 22:9 است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که Pixel 9 Pro Fold به باتری با ظرفیت 4650 میلی‌آمپر ساعت مجهز بوده که 250 میلی‌آمپر ساعت بزرگ‌تر از باتری Galaxy Z Fold 6 است.

مقایسه صفحه‌نمایش و باتری گوشی پیکسل 9 پرو فولد با گلکسی زد فولد 6

مقایسه پردازنده و دوربین پیکسل فولد 9 پرو با Galaxy Z Fold 6

طبق اطلاعات لو رفته دیگر، گوشی Pixel 9 Pro Fold از پردازنده Tensor G4 و 16 گیگابایت حافظه RAM بهره می برد که این مقدار RAM بیشتر از گوشی تاشو سامسونگ است.

این گوشی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 10.5 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 10.8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر، و دو دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی (یکی روی صفحه‌نمایش کاور و دیگری روی صفحه‌نمایش داخلی) است. دوربین تله‌فوتو این گوشی قابلیت زوم بیشتری نسبت به دوربین تله‌فوتو در Galaxy Z Fold 6 دارد.

مقایسه پردازنده و دوربین پیکسل فولد 9 پرو با Galaxy Z Fold 6

نتیجه‌گیری

با وجود نازک‌تر بودن، به نظر می‌رسد Pixel 9 Pro Fold از Galaxy Z Fold 6 به مشخصات بهتری تجهیز ده است. البته این گوشی مزیت صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد که به گوگل امکان می‌دهد یک باتری بزرگ‌تر و یک لنز تله‌فوتو بزرگ‌تر جای دهد. با این حال، ممکن است پردازنده آن از نظر کارایی ضعیف‌تر باشد، زیرا چیپ‌های Tensor در مقایسه با چیپ‌های اگزینوس و Snapdragon historically کم‌کارآمدتر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر